Bra gångarter?

Sv: Bra gångarter?

Ingen fara. :)

Filmen var på min förra häst som tyvärr fick somna som 8-åring. Hon spåddes en lysande framtid men gjorde sig illa i hagen och kunde aldrig mer användas.

Sv: Bra gångarter?

Tycker att stoet travar med bra takt, men tycker som Jfrelin - inget wow. Täcker inte jättemkt mark eller med mkt luft i rörelserna. Såg att där kom ngt riktigt trevligt steg när du "kickade till" henne en gång, så med mer tryck så hade där nog kunnat komma fram mer!

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 388
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 552
Senast: Fiorano
·
Träning Hej! Jag känner att jag skulle vilja utöka mina och min hästs kunskaper inom dressyren då vi ska pausa hoppningen ett tag. Min häst...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
11 134
Senast: WildHorse
·
Träning Jag har en stor valack född 2018 där vi har stora problem med att få till galoppen. Han är stor, närmre 180 och ganska tung. Mentalt en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 840
Senast: banani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar