Bra böcker

M

merman

Vad finns för bra att läsa kring fälttävlan?

Jag tänker på träningsupplägg, hur det fungerar vid tävlande osv. osv.
Den bok jag själv äger ( skriven av Jan Jönsson) är iof bra men det borde finnas nyare.

Tacksam för alla tips:bow: .
merman

Sv: Bra böcker

Linda Algotssons bok om fälttävlan är jättebra och väldigt inspirerande, men jag tror att den tyvärr inte går att få tag på längre.....

PrinceFair skrev:
Linda Algotssons bok om fälttävlan är jättebra och väldigt inspirerande, men jag tror att den tyvärr inte går att få tag på längre.....

Den finns att låna på bibliotek. :idea:

Jag har en hel kartong full att sälja. Köpte dom på en auktion, för något förlag som gott i kk. Kanon bra bok.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 156
Senast: Shpongle
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 568
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 172
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar