Bra böcker

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare merman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 116
M

merman

Vad finns för bra att läsa kring fälttävlan?

Jag tänker på träningsupplägg, hur det fungerar vid tävlande osv. osv.
Den bok jag själv äger ( skriven av Jan Jönsson) är iof bra men det borde finnas nyare.

Tacksam för alla tips:bow: .
merman

Sv: Bra böcker

Linda Algotssons bok om fälttävlan är jättebra och väldigt inspirerande, men jag tror att den tyvärr inte går att få tag på längre.....

PrinceFair skrev:
Linda Algotssons bok om fälttävlan är jättebra och väldigt inspirerande, men jag tror att den tyvärr inte går att få tag på längre.....

Den finns att låna på bibliotek. :idea:

Jag har en hel kartong full att sälja. Köpte dom på en auktion, för något förlag som gott i kk. Kanon bra bok.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
312
Senast: Badger
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
428
Senast: Malva1978
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 904
Senast: Palermo
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
17 900
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka