Börja planera barn?

vinkelina

Trådstartare
Gäller att vara ute i god tid ;) använder p-ring och receptet räcker till augusti. Gifter mig i september och är väl lite tal om att smått börja fundera på barn efter det. Eller i alla fall övergå till kondom ;)

Slutat en gång tidigare pga längre singelperiod och då kom de igång som en klocka, samma blödningsintervall som med ringen direkt. Dock 3 gånger så mycket :(

Har nu suttit och räknat och inser att jag med 90% kommer att ha mens på bröllopsdagen. Daaaaaaa.

Hur skall jag skjuta på det. Vet ju att jag kan fixad det med ringen men vill ju vara säkert blodfri på bröllopet

Om du slutat med p-medel innan så kan din husläkare skriva ut tabletter som skjuter på mensen. Eller, som du själv säger, använd två ringar i rad för att skjuta på det.

Då skulle jag föredra ringar, de där tabletterna mådde jag pyton på och fick en jätteblödning när den väl kom.

Liknande trådar

Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 436
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 616
Senast: sorbifolia
·
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 518
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 531
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9