bordercollie

Sv: bordercollie

Vi är flera här på buke som har border collie. Själv har jag haft bc i närmare 15år, både vallare och annat arbete.
Vad vill du veta?

MvH Pippi

hade en bctik innan...dock bara i cirka 1,5 år, då hon hade exokrin pancreas insufficiens...och avlivades i oktober 2003=(
men hon var en mkt krävande hund som ville ha mkt uppmärksamhet och alltid något att göra..men det är nog en härlig hund om man har erfarenhet av hundar innan

hej igen!

jo jag funderar på att skaffa en bordercollie..
jag har hunderfarenheter, haft hund förut och vet att just bordercollien är aktiv och behöver ett aktivt liv- vilket den kommer att få hos mig! kan inte ni som har en bc berätta om den, hur länge ni haft den, vad ni gör tillsammans osv!? skulle bli jätteglad :)

hälsningar /j

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
656
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025