Bonusbarn och känslor

jerseyko

Trådstartare
Ni som minns kommer ihåg min tråd om vad och varför. Även varför den togs bort.

Jag tänker inte dra upp allt igen. Men känner ändå att jag vill uppdatera för de finns nog många nyfikna.

Bonusen bor sedan några veckor tillbaka hos oss på heltid. Det är en väldig skillnad i vår relation och de har verkligen gått åt helt rätt håll.

De känslor jag verkligen saknat och inte fått fram kommer sakta sakta och de är så skönt.
En otrolig lättnad kan jag lova.

I förra veckan fick jag en bukett blommor barnet plockat på dagis ❤

Jag tänker inte dra upp allt igen. Men känner ändå att jag vill uppdatera för de finns nog många nyfikna.

Bonusen bor sedan några veckor tillbaka hos oss på heltid. Det är en väldig skillnad i vår relation och de har verkligen gått åt helt rätt håll.

De känslor jag verkligen saknat och inte fått fram kommer sakta sakta och de är så skönt.

Underbart att höra att er relation är bättre :)

Det var en tuff diskussion i den tråden och jag blir verkligen glad av att läsa att DU känner skillnad i relationen nu och att ni kan få bygga upp något bra mellan er!! Grattis till det!

Vad härligt att höra att eran relation är bättre :)
Hoppas bonusen börjar må bättre nu när han får vara hos er på heltid :love:

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 313
Senast: TinyWiny
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 259
Senast: monster1
·
Relationer Långt vädringsinlägg: Min relation med min pojkvän & särbo borde vara perfekt, vi matchar varandra så otroligt bra i åsikter, har...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
25 488
Senast: Amha
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat