Jag skulle precis skriva att jag var orolig för dig @TeamLundVer. Hoppas på att det inte är så allvarligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok roller kvar
Goda
BM
Ängel
Tvilling
Bybo (r)
Onda
Psykopat
Ulvar ( de borde ju i alla fall vara 3-4 totalt i lyan)
Det märks att det är ont om info i denna leken
Den enda som satt på nån riktig info var snurrfian som var ond spion
Därav vågar jag kanske sätta LenaH och Idahoe åt det godare hållet pga jag upplever att snurrfian pekar ut dem åt lyan och jag kan se ett par roller som kan synas i spioninfo som orsakar det
Övrigt så är jag fundersam på FiaM pga mycket anonym spel.
Även koppen faller in i den kategorin
Lobelia känns lite mer på det senaste dygnet men vet inte riktigt vart jag har henne.
Bollen__ har jag blivit tveksam till liksom till Supersonic för jag hade en tanke att SS var medium som mer el mindre godförklar bollen__ lite igår i sin översikt. Jag tänkte då att SS kunde vara mediumet som fått veta om den andra tvillingen. Vilket ju inte var korrekt IOM cirkus vad medium.
Båda dessa röstar dessutom på Mirtai jättefort i DL ( samtidigt ) och jag funderar på om Det är något som kan ha diskuterats i lyan att man borde rösta där och SS är ju på sin andra lek så kan ha blivit lite ivrig att lyda direkt ( men det resonemanget gör ju nästan att idahoe borde vara ond ändå hm )
Nu ska jag in och snurra högt och lågt samt fort på Liseberg !
Hoppas det släpper loss en snilleblixt eller två.
Jag är mer tveksam till SS än dig för stunden. Men är nog i stadiet att alla är misstänkta....Jag förstår att du blir tveksam, men om du är god så tror jag du kommer komma på iallfall ett alternativ till när det gäller mig. Är du ond så hoppas jag att du inte gör det.
Jag håller med om att det på ett sätt känns som att Idahoe blev utpekad av snurris, samtidigt så kan ju cirkus ha rätt om ida också..
Det är grymt svårt när det inte finns någon info men jädrigt roligt också
Hmm jag är inte beredd atthålla med dig här. Snurffian kan ha gidförklarat Idahoe också för att vilseleda oss.Ok roller kvar
Goda
BM
Ängel
Tvilling
Bybo (r)
Onda
Psykopat
Ulvar ( de borde ju i alla fall vara 3-4 totalt i lyan)
Det märks att det är ont om info i denna leken
Därav vågar jag kanske sätta LenaH och Idahoe åt det godare hållet pga jag upplever att snurrfian pekar ut dem åt lyan och jag kan se ett par roller som kan synas i spioninfo som orsakar det
Övrigt så är jag fundersam på FiaM pga mycket anonym spel.
Även koppen faller in i den kategorin
Lobelia känns lite mer på det senaste dygnet men vet inte riktigt vart jag har henne.
Bollen__ har jag blivit tveksam till liksom till Supersonic för jag hade en tanke att SS var medium som mer el mindre godförklar bollen__ lite igår i sin översikt. Jag tänkte då att SS kunde vara mediumet som fått veta om den andra tvillingen. Vilket ju inte var korrekt IOM cirkus vad medium.
Båda dessa röstar dessutom på Mirtai jättefort i DL ( samtidigt ) och jag funderar på om Det är något som kan ha diskuterats i lyan att man borde rösta där och SS är ju på sin andra lek så kan ha blivit lite ivrig att lyda direkt ( men det resonemanget gör ju nästan att idahoe borde vara ond ändå hm )
Nu ska jag in och snurra högt och lågt samt fort på Liseberg !
Hoppas det släpper loss en snilleblixt eller två.
Förlåt, har glömt att svara digTre röster på Idahoe, men inga fler. Det gör ju inte henne mindre skum i min bok inte. Om hon vore god så tror jag att hon hade fått fler röster - hur lätt hade det inte varit för lyan att lägga en ströröst till där? Med det i bakfickan så tror jag att Lobelia lutar över mot god. @Koppen kan du förklara varför du vill omvärdera Idahoe efter detta? Jag tycker hon känns ännu mer skum jag.
Hur tänker du när du godförklarar ( åtminstone sätter åt goda hållet) utifrån att en ond spion gör en försiktig godförklaring? Vad skulle en ond spion ha för intresse av att goda framstår som goda för andra och att man röstar på andra och inte den som är god? Borde inte en ond spion verka för att goda röstas ut och inte för att de hålls för goda?Det märks att det är ont om info i denna leken
jo lite konstigt är det.Förlåt, har glömt att svara dig
Ska formullera nåt vettigt strax ang detta
Precis min tanke med. Du fick fram det bättreHur tänker du när du godförklarar ( åtminstone sätter åt goda hållet) utifrån att en ond spion gör en försiktig godförklaring? Vad skulle en ond spion ha för intresse av att goda framstår som goda för andra och att man röstar på andra och inte den som är god? Borde inte en ond spion verka för att goda röstas ut och inte för att de hålls för goda?
Dock så svarade du ju nu cirkus, som är uppätenSka säga att jag följer leken, men kan glömma av den ibland då jag inte spelat på evigheter.
Men jag är mer förvirrad än har dålig koll på leken!