BONES (ulvlek)

Det var en möjlighet att BM hade använt sin extraröst, vilket jag tror hade varit osannolikt om BM inte vetat att Mirtai vore god. Då återstår att Mirtai skulle varit BM, vilket jag ansåg var en synnerligen liten sannolikhet. Därför så tyckte jag att det såg ut som om du satte spiken i kistan. Dessutom typiskt ond-Q spel att vänta till sista sekunden med rösten. Nejdu, du är högt, högt upp på min lista över skummisar.

Läser igenom leken igen och reagerar på det fetade. Du verkar i allmänhet ha väldigt god koll på hur Q spelar och då känns det skumt att påstå att Q röstar sent som ond. Med tanke på alla sistaröster Q lagt oavsett roll känns det sisådär att du använder det i motivering till att Q skulle vara ond, du vet rimligen bättre.

Jag sätter i och för sig Q som skum i och med avgörande rösten på Mirtai, men det fetade är helt enkelt inte sant och det borde du veta.

Mitt jävla Internet har lagt av:rage: jag jan se vad son talar för idahoe som god så därför hamnar min röst på lenas som gör det väldigt enkelt för sig och röstar på mig med samma motivering som i går vilket jag anser är rätt ulvigt. Snurrfian röstar på lenah
Nu ska jag försöka felsöka :banghead:
Här mer eller mindre godförklarar Snurris Idahoe.
Vad har jag missat O_o

Sedan reagerar jag lite på FiaMs ovilja (igen!) att lägga röst bland de det står emellan, DL1 - fine det kan jag köpa. men DL2 också?
Hon lägger dessutom en andraröst på koppen som hade fått Idahoes röst innan, vilket väcker lite frågetecken
Idahoe ändrar ( logiskt ) för att rädda sig själv, hon kunde inte veta att jag skulle lägga min röst på Snurrfian i det läget.
Min ovilja att rösta på Snurrfian berodde på att jag inte hittade något som jag reagerat på i hennes egna inlägg, på samma sätt som jag inte hittat något som jag har reagerat på i Idahoes inlägg så här långt.
Visst funderade jag lite på Snurrfians kommentar till cikrus om att samla röstena men jag reagerade inte på den på samma sätt som LenaH, utan tänkte mer att hon hade en poäng på det eftersom cirkus hade uttryckt misstankar mot båden bollen_ och Idahoe och sedan vald att rösta på bolle_ när Idahoe redan hade en röst. Nu vet jag att Snurrfian var ond, förvisso utanför lyan, och kan ha haft en baktanke med den kommentaren men just då reagerade jag inte på den.
Idahoe har jag redan förklart att jag vill se mer av innan jag lägger min röst på henne, jag är inte säker på att hon är god men inte heller tillräckligt säker på att hon är ond för att följa med i ett drev mot henne.

Att min röst hamnade på Koppen var för att hon var den som i mina ögon stack ut mest, den här gången hann jag se att det blev en andra röst innan jag postade men jag hade ingen bättre kandidat så det fick stå kvar.

Läser igenom leken igen och reagerar på det fetade. Du verkar i allmänhet ha väldigt god koll på hur Q spelar och då känns det skumt att påstå att Q röstar sent som ond. Med tanke på alla sistaröster Q lagt oavsett roll känns det sisådär att du använder det i motivering till att Q skulle vara ond, du vet rimligen bättre.

Jag sätter i och för sig Q som skum i och med avgörande rösten på Mirtai, men det fetade är helt enkelt inte sant och det borde du veta.
Jag har redan poängterat precis detsamma till cirkus direkt hon skrev det.
Jag är osäker på cirkus i denna leken öht men har inte mer att gå på än just hennes snabba lya sammansättning och bla denna kommentaren
Hon förefaller att tänka och vrida iaf , men så kan hon ju göra oavsett roll iofs.

Det som talar lite för cirkus , som jag tycker, är hon , i likhet med mig misstänkte Habina rätt mycket innan resultatet av käket kom. Jag tycker det är lite märklig av en ulv att peka ut en god som misstänkt som är käkval på det sättet?

Det är svårt att säga vad du missat men Snurris var ond så någon god förklaring från henne ser jag som högst tvivelaktig.

Samma här. Nu var ju snurris spionen så frågan är vad hon fick veta. Kan det vara ett försök att outa en god roll till lyan eller helt enkelt bara ta bort fokus från Ida?

Det som talar lite för cirkus , som jag tycker, är hon , i likhet med mig misstänkte Habina rätt mycket innan resultatet av käket kom. Jag tycker det är lite märklig av en ulv att peka ut en god som misstänkt som är käkval på det sättet?
Jag vill minnas att Cirkus presenterat lagförslag flera gånger oavsett roll.

Hur i hela fridens namn kan du ha misstänkt Habina rätt mycket i samband med DL1, du röstade dessutom inte på henne i DL1, utan satte spiken i kistan för Mirtai så det blir det 2 ordentligt misstänkta med väldigt litet underlag.

Jag vill minnas att Cirkus presenterat lagförslag flera gånger oavsett roll.

Hur i hela fridens namn kan du ha misstänkt Habina rätt mycket i samband med DL1, du röstade dessutom inte på henne i DL1, utan satte spiken i kistan för Mirtai så det blir det 2 ordentligt misstänkta med väldigt litet underlag.
Jag jobbade utifrån olika scenarion med utgångspunkt från röstningen i DL 1 hade flera inlägg om det , sitter på mobilen nu så kan inte citera dem
Har sparat dem i citat men får inte upp multicitat som alternativ. Försöker i ett nytt inlägg efter detta ) jag misstänkte henne inte jättemycket men hon fanns med i mina olika tankebanor

Jag jobbade utifrån olika scenarion med utgångspunkt från röstningen i DL 1 hade flera inlägg om det , sitter på mobilen nu så kan inte citera dem
Har sparat dem i citat men får inte upp multicitat som alternativ. Försöker i ett nytt inlägg efter detta ) jag misstänkte henne inte jättemycket men hon fanns med i mina olika tankebanor
Får inte upp multicitat ? Men inläggen jag syftar på är precis innan käket blir officiellt igår

Innan käket igår (dvs efter DagDL) så hade jag Habina som möjlig ond bland annat på samma grunder som Idahoe idag - inga flera röster och en ny kandidat som det rasslade till hos och som visade sig vara god. Då tänkte jag att Q och Idahoe kanske var tvillingar och enda sättet för Ida att bli kvar var att Q röstade på Mirtai

Men att snurrfian inte försökte rädda sig är intressant.

Ja och att hon först nästan uppmuntrar mig att rösta på Idahoe, sen godförklarar densamme och när chansen finns att rädda sig så gör hon inte det genom att rösta på Ida.

Hon kanske kom på att hon trodde att Ida faktiskt är ulv och som LenaH skriver nånstans - hellre att en ulv blir kvar än den onde utanför

Hade sistarösten inte hamnat på en god som sedan åkte hade jag nog inte reagerat så mkt på det, men i just detta fall i komb med /tjat/tjat/ Idas röst på Q så ....

Dessutom så sker samma sak i nästa DL också sistarösten på en som i allafall inte var i lyan. Sånt som man *inte gör* när man är i lyan - sånt är jag övertygad om att Q gärna gör.

Nåja, jag vet inte var jag har henne, men nog fasen är hon på min bevaka lista

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 462
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?