Nu har jag sett förra veckans avsnitt så nu vågar jag öppna tråden igen
Tycker väl att det var lite onödigt av Daniel och Alexandra att börja gulla framför de andra, när det var så känslosamt som det var. Men det var ju lika bra att de åkte hem om det ändå redan var klart. (Madeleine såg inte lika självklar ut om att vilja åka hem, men det var ju inte mycket annat att göra med det upplägget från Kajsa
Är inte säker på att hon åkt hem själv dock.)
Att Stefan skulle kunna falla för Hanna har jag haft lite på känn, tycker de verkar passa bra ihop.
Litade inte på mina BSF-skills dock eftersom han verkat så förtjust i Pia hela tiden...
Marcus tror jag väljer Ida (hette hon så, har redan glömt...?), hon som han gick iväg med men den andra tjejen som blev kvar har jag ingen koll på alls. Med den nya tjejer var nog en rätt stor issue att hon inte alls var beredd på att flytta till gården.
Pontus känns ju som att han och Lisa fattar tycke för varandra, efter vad som visades från nästa program. Jag litar dock inte på att TV4 skulle köra en sådan enkelt spår utan någon twist...
Jag tycker dock att han och Lisa känts bra och avslappnade med varandra, så kör på säger jag
Tyckte lite synd om honom när hans häst var iväg på tävling och han inte kunde vara med, efter hela den här säsongen är jag tveksam till att han var riktigt beredd på vad han gav sig in på...