Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle så gärna vilja veta vad det är som gör att du får ut något av det här. Tycker du att du är rolig? Annorlunda? Häftig? Skarpsinnig? Intresseskapande? Åtråvärd? Gillar du uppmärksamhet? Är du tom och det här fyller något i dig?Är det någon som vet om Alexandra röker? Hon har väldigt gula tänder.
Är det någon som vet om Alexandra röker? Hon har väldigt gula tänder.
Det finns något bakom lusten att provocera.Ska vi gissa att allt handlar om just provokation?
Det blev rätt genomskinligt sista inlägget
Och ni går ju på det allihopaDet finns något bakom lusten att provocera.
Det tycker jag inte.Och ni går ju på det allihopa
Precis efter att @Alexis har publicerat sitt VETTIGA inlägg om att hålla oss till en civiliserad ton om själva programmet kommer kommentaren om Alexandras tänder...
1) Jag skulle heller aldrig kunna vara med i programmet, och eftersom inte heller jag är bonde så är det ju som sökande det i så fall hade varit relevant. Att bli synad så kritiskt av random människor på ett forum (borde kanske skriva "random människa", men det lär ju finnas en del på flashback också... ) känns otroligt obehagligt.
2) Det är inget konstigt med Alexandras tänder.
3) Även om hon hade haft gula tänder kan det finnas andra anledningar än rökning bakom. Kaffedrickande, exempelvis. Vissa mediciner som gavs till spädbarn på 80-talet visade sig ge missfärgade permanenta tänder när barnen blev vuxna, och de togs bort av den anledningen. Det behöver inte vara något "självförvållat" för att en person inte har ett Colgate-flin.
3) Jag har fått permanent ganska gula tänder på ena sidan i munnen. Har aldrig rökt. Hände efter en visdomstandsoperation from hell för ett par år sedan.
Ja och bakom ytligheten.Det finns något bakom lusten att provocera.
En vanlig hederlig narcissistisk personlighetsstörning kanske. Och då hjälper inga argument eftersom personen vet att den har rätt.Ja och bakom ytligheten.
Att vara ytlig räcker inte för att man ska sitta och leta fel på kvinnorna i BSF och lufta sin mögliga kvinnosyn offentligt då krävs det ett starkare motiv och att man verkligen ser sig själv som mer värd än kvinnorna man hackar på.
Det finns många ytliga människor som inte roar sig med att trycka ner kvinnor så ja nog finns det något bakom provocerandet. Något obearbetat trauma eller bara det svenska sexistiska samhället kanske det är svårt att gissa sig till sånt här när det kan vara så mycket som ligger bakom.
Gillar du uppmärksamhet?
Har nästan enbart högutbildade kvinnor i min umgängeskrets så nej.
För övrigt blir jag nipprig på er förkortning av programmet, jag undrar hela tiden om @Blacksmithfarm är med...
Nej till näthat.
Jo, jag ser det men du är inte vidare bra på att efterfölja det själv.