Var ett föredöme själv så ska du se att det löser sig.="Kattennizze, post: 17241029, member: 18844"]Ja det är trist och jäkligt jobbigt att tjata om feminism och sexism hela tiden. Så synd att det behövs bara. Kan inte alla bara sluta upp med att vara sexistiska idioter?!
Jag begriper inte hur man kan bli så lättkränkt av allt numera.
Jag upplever inte att män är mer ytliga än kvinnor. Tvärtom.
Vi svenskar är jävligt dåliga på att kunna ta komplimanger på ett normalt sätt. Jante. Tacka någon gång bara. Men om man själv kastar sig med falska epitet så fattar jag att man tar dem som illvilliga.
Genuina öppna människor är en bristvara..
Yta yta. Det första man ser och tar till sig är fullt normalt. Kemi, attraktion osv. Inget mellanmänskligt möte är det andra likt. Daniel föll direkt skulle jag tippa. Sen måste man se om ens instinkter är rätt.
Svenska män får skit om de inte är (för)romantiska, (för)charmiga, gentlemannamässiga, generösa, mesiga, (för)hjälpsamma, sexiga, snygga ....... Damn if you do it, damn if you don't.
Hur ska de vara för att passa? Feminina slavar? Gay? Brutala? Vad hände med Vi gillar olika?
Stackars män av idag.
Läste idag att en kvinna på tunnelbanan blev så ifrån sig över att en okänd man LOG mot henne.
Vart är världen på väg?
Senast ändrad: