Bonde söker fru 2015

Ja, men du får låta oss ha våra analyser, för det är det den här tråden delvis går ut på ...

Ja, det är ju inte så att jag tänkt försöka förbjuda någon. :p
Folk får la analysera bäst fan de vill, så är jag förundrad bäst fan jag vill. Win - win, osv.

Ja, men du får låta oss ha våra analyser, för det är det den här tråden delvis går ut på ...
Men @Sleepan har väl inte sagt något om att vi inte får ha några analyser? :) Jag tolkar det mer som att hon inte har det?!

(Så med det här menar jag att det blir tråkigt att förutsätta att folk försöker förhindra analyser, så länge de inte uttrycker just det :) )

Är det bara jag som tyckte blondinskämten var lite dryga:cautious: men så är jag blond och har hört alla blondinskämt:p

Stefan är fortfarande min favorit, tror han har störst chans att hitta kärleken.

Är det bara jag som tyckte blondinskämten var lite dryga:cautious: men så är jag blond och har hört alla blondinskämt:p

Stefan är fortfarande min favorit, tror han har störst chans att hitta kärleken.

Nej, jag tycker också att det känns rätt krystat att köra såna skämt. Hälften tyckte ju inte att det var så kul heller ... Tror ni att Martina är lite svartis, månne?

Är lite orolig för Pontus faktiskt ... tror att åtminstone en av tjejerna kommer att åka hem.

Får Marcus nu fler dagar att lära känna tjejerna på??? Det skulle ju komma en tjej till om några dagar ... Nu får det tydligen gå till hur som helst precis ...

[QUOTEKorven, post: 17187757, member: 2005"]Med så många fakeblonds det finns så förstår jag blondinskämten[/QUOTE]
Vänta nu... Va?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlansryttaren Pontus Hugosson är en av åtta bönder i första vändan av TV4:s populära serie "Bonde söker fru" i år. ... Källa /...
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: emli
·
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 934
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar