Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men du får låta oss ha våra analyser, för det är det den här tråden delvis går ut på ...
Jaha, nu sätter jag på SVT-play. Usch, törs man kolla med alla blondinskämt och undantag från reglerna????
Men @Sleepan har väl inte sagt något om att vi inte får ha några analyser? Jag tolkar det mer som att hon inte har det?!Ja, men du får låta oss ha våra analyser, för det är det den här tråden delvis går ut på ...
Men @Sleepan har väl inte sagt något om att vi inte får ha några analyser? Jag tolkar det mer som att hon inte har det?!
(Så med det här menar jag att det blir tråkigt att förutsätta att folk försöker förhindra analyser, så länge de inte uttrycker just det )
Nu är du allt lite bitter över att du inte är en av hans tjejer va?!Vilket gofika Marcus bjöd tjejerna!
Salta pinnar, kex utan någon ting till och ett glas vatten
Ja, hade ju lätt bytt ut mitt lilla glas rött och grillchipsen här mot hans läskande VattenNu är du allt lite bitter över att du inte är en av hans tjejer va?!
Och efter dagens avsnitt tror jag nog att jag gillar de flesta tjejerna betydligt mer än jag gillar bönderna
Det var en himla massa toarullar Stefan tog fram ...
Är det bara jag som tyckte blondinskämten var lite dryga men så är jag blond och har hört alla blondinskämt
Stefan är fortfarande min favorit, tror han har störst chans att hitta kärleken.
Jag trodde inte man drog blondinskämt längre, men jag hade tydligen fel. Men ja det var riktigt dåligt tycker jag.Är det bara jag som tyckte blondinskämten var lite dryga men så är jag blond och har hört alla blondinskämt
Stefan är fortfarande min favorit, tror han har störst chans att hitta kärleken.
Med så många fakeblonds det finns så förstår jag blondinskämtenJag trodde inte man drog blondinskämt längre, men jag hade tydligen fel. Men ja det var riktigt dåligt tycker jag.