Bollnäs 30-31 maj

Sv: Bollnäs 30-31 maj

Åh, vad fin!! :laugh:

Lite anekdot: jag tror ni behöver uppfostra era gubbstruttar i Bollnäs för jag blev kallad tant (!) av en äldre herre som antagligen var gråhårig innan jag ens var född :mad:

Åh, vad fin!! :laugh:

Lite anekdot: jag tror ni behöver uppfostra era gubbstruttar i Bollnäs för jag blev kallad tant (!) av en äldre herre som antagligen var gråhårig innan jag ens var född :mad:

Såja lilla flickjänta. :devil:
Jag var 16 första gången en gubbe sa till sitt barnbarn: - ge pengen till tanten där. :p

Numera blir man ju glad om de säger tant istället för kärring :angel:

vi tar med oss ryttarnas konstruktiva kritik och det var ungefär hälften som tyckte det var bra med samlad hoppning och hälften inte. förhoppningsvis kommer problemet vara löst till nästa år då vi har en bana till i och med nytt ridhus. håller med betti ang ö. måste också få beklaga resultatservicen då alla apparater la ner under terrängen. ni skulle sett min krigsdans då kopiatorn började brinna..........

Vet eg inte vad problemet är, men samlad hoppning brukar ju vara väldigt uppskattat annars, blir ju lite mer spännande för alla. Sen kan man ju undra när man inte var där, tycker att att man hört innan att domarna i Norrland är hårda, sen ser man 33 straff osv Har dom feber lr? Hästarna kanske är så trötta efter den långa resan att de är snällare än vanligt...? Men isf borde ju alla norrlandshästar vinna allt i Skåne :p

Den domaren var från Uppland....

Ponnydomaren hade också några såna låga straff, på ponnyer som går FEI dressyr som tävlade P70.

Sen börjar väl de flesta arrangörer lära sig vilka domare man kan använda (så man inte riskerar att halva klassen missar kval pga över 75 straff i dressyren)

Samlat hoppningsprov är bra tycker jag, men inte när det innebär att hästarna skall behöva stå i trailer 6-10 timmar emellan

Senast ändrad av en moderator:

Helt rätt, men där har hon inte bott länge (och framför allt inte gått sin DD utbildning)

Jag ska dit med min B-ponny :D Eller jag har redan vart där nu då :D Vad hade du för häst? Min ponny var gul och sög i dressyren vi startade debutanten :D

Jag har oxå en gul häst :p
Finns bild på honom längre bak i tråden. Kom 2.a i debutant för häst.

Tror jag har nått kort på dig, min mamma tyckte att din ponny var så söt så hon knäppte kort på den :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: miumiu
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
3 718
Senast: doppler
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Lady_S
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
1 377
Senast: enough
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka