Bollnäs 30-31 maj

FT_ryttare

Trådstartare
Bollnäs måste oxå få ha en egen tråd... så här kommer den.

Vilka är det som ska dit?

Jag kommer göra debut på 5 åringen, känns som debut för mig själv oxå.
Är ca 7 år sen jag startade fälttävlan senast :eek:
Kommer även vara funktionär under söndagen.

Sv: Bollnäs 30-31 maj

vår 5åring gör också debut i bollnäs. skönt med hemmabana.

Om inte den vita är såld innan dess, kanske han får gå 100-klass där..

(dressyren är ju inomhus tack och lov :D:bow:)

Såg att han gått bra i Högbo , vad kul :)
Fast ni vill ju såklart ha en fälttävlanshäst :p

Även ponnyn ska få vara med, med ny ryttare.:banana:

Såg att han gått bra i Högbo , vad kul :)

Ja, man stod spyfärdig och tittade på de gigantiska hinderna :eek:

Medans dotter tyckte -Vadå! får man bara rida en klass så får jag väl gå direkt ut i 1.40.... :o och sen åka med den bruna till Runsten

Men nu när jag såg hur plättlätt han klarade det får hon gärna prova igen, ett pet gav lite mersmak. Uppfödare 88:an med far var nog rätt nöjd också

Ja, den lilla vita :) Lycka!
Näe, köpte aldrig den, lämnade tillbaka den efter en liten prövotid..

99:an menade du väl va? Mycket stolta är vi i självfallet. Han är en fantastisk hopphäst och jag hoppas verkligen han får möjlighet att visa det! Hade jag haft pengar hade jag köpt tillbaka honom! :love:
Vad som är roligt med honom är ju att det blir enklare ju högre det blir!;)

Ja och för den som saknar mig så kommer jag inte till Bollnäs, trots att det är min favoritbana:laugh:. Försöker mig på dressyr ett tag i stället, pållan är såååå nöjd!!! O pappsen också:devil:...tvådagars dressyr låter väl som något han ser fram mot!!

Lycka till alla som skall till Bollnäs! Jag återkommer kanske till hösten....med min superfina 4-åring!!

Fattar inte vad jag fick 88:an ifrån :cool:

Kan tänka mig vad road pappsen är av två dagar dressyr, speciellt av dressyrfolket :devil:

Grolle fick vara med på en terrängträning förra veckan, tyckte han det var kul! :eek::eek::eek:
Men han får vara med i Bollnäs i alla fall, publiken måste ju få lite kul också

vill bara önska alla välkomna till bollnäs och eftersom vädergudarna säger att det ska bli kanonväder så måste det bli helt fantastiskt. det är nya bansträckningar i de lägre klasserna och det finns ett par nya hinder att se fram emot. LYCKA TILL ALLA!

Wäähh, nu är jag less på Göteborg, ta mig hem till Norrland och låt mig få vara med under denna helg! :mad:

Ja Sara, be mammsen din fota så jag får se en liten del av debuten.
Lycka till allihopa!

Vi får se om mammsen har nerver nog att hålla i en kamera när hennes guldklimp ska ut på terrängen, med guldklimp menar jag då förstås hästen eftersom hon slutat vara nervös för min del för längesen :rofl:

Bea: såg att det skulle vara kanonväder, jag hoppas dock att det inte blir jättevarmt, min kuse blir så loj då.

förresten, vet du på ett ungefär hur den nya bansträckningen är i debutanten?
Blev lite nyfiken nu :)

Lite svårt att förklara här på buke. Du kan alltid ringa mig. Annars får du vara nyfiken till banvisningen är.

hihi.. Med all förståelse! :) Hur gick hennes debut förresten?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: miumiu
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
3 718
Senast: doppler
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Lady_S
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
1 377
Senast: enough
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka