Hästar finns inte för övrigt. Ju.@honung Förlåt.
Fastnade i en tråd om, håll i dig nu, hästar. Vet att det låter konstigt, men jag lyckades faktiskt hitta en med det ämnet här på buke.
@mandalaki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hästar finns inte för övrigt. Ju.@honung Förlåt.
Fastnade i en tråd om, håll i dig nu, hästar. Vet att det låter konstigt, men jag lyckades faktiskt hitta en med det ämnet här på buke.
Ber om ursäkt, ska försöka bli bättre imorgon, ädlaste Honey Bunny.
Ber om ursäkt, ska försöka bli bättre imorgon, ädlaste Honey Bunny.
Jag är känd för att vara len och snäll på buke!Nej nej! Hon heter inte så! Hon är en i skaran som fått en låt om sig: Honey Tongue.
Nä nu ljuger du allt så det växer tänder ur näsan! Det kan väl inte finnas?!
Såklart! Att jag inte tänkte på den... Hon är ju också en sån där som har massor med låtar döpta efter sig. Orättvist.Nej nej! Hon heter inte så! Hon är en i skaran som fått en låt om sig: Honey Tongue.
Jag är inte "vilken politiker som helst". Jag är en politiker som kämpar för rätten att vanvårda privata vindkraftverk!Du låter som vilken politiker som helst. Tror du det här är en lek eller?
Du menar när @Hyacinth fiser i strumpbyxan så det fladdrar i benen?Jag är inte "vilken politiker som helst". Jag är en politiker som kämpar för rätten att vanvårda privata vindkraftverk!
Ja, jag tycker det är så charmigt!Du menar när @Hyacinth fiser i strumpbyxan så det fladdrar i benen?
Jävla edit; Jag glömde @mandalaki igen!
Aha! Så det har en praktiskt funktion utöver hålskydd, alltså? Det hade inte jag fattat.Det är just därför hon målar dem med nagellack, så det inte ska märkas.
Annars är @mandalaki ganska charmig också tycker jag!
Det tar tyvärr inte bort doften. Jag menar...@Hyacinth äter ofta bläckfisk. Liksom.Aha! Så det har en praktiskt funktion utöver hålskydd, alltså? Det hade inte jag fattat.
Hon får börja doppa dem i ättika också, det borde kunna neutralisera lukten? Eller sätta ett filter bakpå med nån trevlig doft, hyacint, förslagsvis.
Hon får börja doppa dem i ättika också, det borde kunna neutralisera lukten? Eller sätta ett filter bakpå med nån trevlig doft, hyacint, förslagsvis.
@mandalaki