Jag förnekar djupt att det blå är vatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förnekar djupt att det blå är vatten.
Dela med dig, då!Alltså, bara genom lite snabb genomgång kommer jag på sex (!) öar som inte finns med på listan.
Lista? Vad har ni nu gjort när jag käkade frulle?Alltså, bara genom lite snabb genomgång kommer jag på sex (!) öar som inte finns med på listan.
Dela med dig, då!
THAT'S MY MAN!
Jag har gjort Öland. Vill ha en NY ö.Men nån nämnde väl Öland?
Jag har gjort Öland. Vill ha en NY ö.
På tal om NY så har jag inte varit på ön Manhattan.
Men nån nämnde väl Öland?
Det är bara tre.Men det är ju så väldigt små öar. Men om vi säger såhär: Mälaröarna, Essingeöarna, Muskö. Jag behöver väl inte specificera?
Nej, inte i Australien än, faktiskt. Men med en australiensare, räknas det lite halvt då?Jo, men flertalet hade tydligen redan haft sex här, så den kan inte räknas som ny....
Är Australien en ö? I så fall så är ju både Australien och Nya Zeeland öar, fast ni har väl redan varit där och knullat runt antar jag?
DU BORDE ÅKA!Jag har gjort Öland. Vill ha en NY ö.
Hisingen är väl en ö också?Jag har gjort Öland. Vill ha en NY ö.
Mälaröarna är fem öar, essingeörna två, muskö bara en. 5+2+108. Men jag ville inte specificera exakt vilka av öarna bara.Det är bara tre.
Fegis.Mälaröarna är fem öar, essingeörna två, muskö bara en. 5+2+108. Men jag ville inte specificera exakt vilka av öarna bara.