bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
En del av de senaste tårtbilderna är på god väg att dra tråden tillbaka till trådstarten... :yuck:
Men då är det ju bättre att ni förbjuder negerbollar här på forumet än att tillåta en massa inlägg som inte har med negerbollar att göra. För dom hör ju hemma i andra trådar

Googlar jag på Ullo får jag upp den här raringen

hedgehoganim.gif
Den var ju vansinnigt söt... och rätt lik. :)

Du borde ha städat tråden för länge sedan för den handlar ju knappt alls om negerbollar längre.....Annars minnsan så städar ni trådar alt låser när den helt tappar ämnet som den är avsedd för och spårar ur :mad:

Måste vara jobbigt att vara så gammal att man inte hänger med i svängarna längre, gubbe lilla. Du får skaffa permobil i stället så kanske du kommer ikapp?

Du kan ha denna som themesong:

Sett den nya annonsen, förresten? "Ponnyer och Island uthyres.." Någon som vill gå med, så kan vi hyra Island över sommaren? Det är ett härligt ställe sommartid, faktiskt.
Vilket tillfälle! Hörrni detta får vi inte missa! Det var ju det där om "nya öar att ha sex på" som flashbackexperterna dillade om.

Jag fattar inte hur man gör spoilrar. Har försökt typ tre gånger och när jag väl skickar inlägget så är hela spoilern borta :mad:

Aha, nu fattade jag hur man gjorde! *korkad*

Meh, du klagar på att jag postar kukbilder men uppenbarligen vill du ha skärmen täckt av kuk eftersom du zoomar upp Ullos mikroskopiska. :cool: Tycker dessutom att du ska hålla dig till dina artfränder molluskerna och inte dreggla över däggdjur.

Du, storleken är inte det viktiga:mad:

Det funkar alldeles utmärkt att ha sex här på Öland med... Med eller utan strumpbyxor.
Jag har inte testat Öland, så kan inte säga nåt om det. Men bra, då känner vi till två öar som funkar!

Jag vet en tredje också, som är en ö egentligen, men brukar inte räknas som det, så jag vet inte om den funkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 153
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
249
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama