bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Cake%20Wrecks%20ROUS_0.png

Älskar den :love:

Självporträtt? :love:

FAAAN!

Det enda jag gjorde var att gå på lunch, sedan jobba en stund och sedan fika - och nu kommer jag ju aldrig ikapp :cry:

Vi kanske skulle be @tifo @ullo eller @lizan att städa lite i tråden och ta bort det som är OT? :)
Eller så kan du göra som jag - klicka från notisen om att nån citerat dig, komma rakt in i tråden en massa sidor bort från där du läste senast, och så kan du börja därifrån?
Vem vet hur mycket viktigt som jag missade nu pga den dumma notisen?!! :rage::cry:

Eller så kan du göra som jag - klicka från notisen om att nån citerat dig, komma rakt in i tråden en massa sidor bort från där du läste senast, och så kan du börja därifrån?
Vem vet hur mycket viktigt som jag missade nu pga den dumma notisen?!! :rage::cry:
Jag veeet, det är så jag alltid gör men det tar en jävla tid :(

Du borde ha städat tråden för länge sedan för den handlar ju knappt alls om negerbollar längre.....Annars minnsan så städar ni trådar alt låser när den helt tappar ämnet som den är avsedd för och spårar ur :mad:

Jaha, här kör man hem från jobbet och hämtar dottern (som inte heller har strumpbyxor men leggings på sig), samt utfodrar densamma, för att återvända till en tråd där ni knapp nämner strumpbyxor och så har
@Gamlaskruttgubben försvunnit, utan att lämna adress dit jag kan skicka bollarna, för jag antar att Göteborg, inte är godkänt som adress?

Du borde ha städat tråden för länge sedan för den handlar ju knappt alls om negerbollar längre.....Annars minnsan så städar ni trådar alt låser när den helt tappar ämnet som den är avsedd för och spårar ur :mad:

Åååååhhhh, är du kränkt lilla gubben? Måste vara jobbigt för dig!

Seså, återgå nu till att äta din gröt och bekymra inte din gamla hjärna med omvärldsproblem...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 153
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
249
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama