Hedinn
Moderator
Ah, tänkte inte så långt. Kan man inte ladda upp bilderna i ett album här på buke först då?Tror att hennes mailadresser är blockade på alla sajter på hela nätet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, tänkte inte så långt. Kan man inte ladda upp bilderna i ett album här på buke först då?Tror att hennes mailadresser är blockade på alla sajter på hela nätet.
Älskar den
HAHAHAHA vad ÄR det för nåt? Och varför har den tänderna i näsan?
Älskar den
Eller så kan du göra som jag - klicka från notisen om att nån citerat dig, komma rakt in i tråden en massa sidor bort från där du läste senast, och så kan du börja därifrån?
HAHA! Åh. Din lille kisstofs!
(Jag tänker f.ö. Också Katla om dig, men mer Katla som viskarrrrrrej i örat än Draken! )
Älskar den
Jag veeet, det är så jag alltid gör men det tar en jävla tidEller så kan du göra som jag - klicka från notisen om att nån citerat dig, komma rakt in i tråden en massa sidor bort från där du läste senast, och så kan du börja därifrån?
Vem vet hur mycket viktigt som jag missade nu pga den dumma notisen?!!
Försök inte, Mammasfjård.
Du borde ha städat tråden för länge sedan för den handlar ju knappt alls om negerbollar längre.....Annars minnsan så städar ni trådar alt låser när den helt tappar ämnet som den är avsedd för och spårar urEller så kan du göra som jag - klicka från notisen om att nån citerat dig, komma rakt in i tråden en massa sidor bort från där du läste senast, och så kan du börja därifrån?
Vem vet hur mycket viktigt som jag missade nu pga den dumma notisen?!!
Nä det missade jag! Blev hen hemskt kränkt? Är du nu förste hjulslickare eller vad man ni blir spm straff?Läste du att jag körde den på en lagkompis i helgen?
Nä det missade jag! Blev hen hemskt kränkt? Är du nu förste hjulslickare eller vad man ni blir spm straff?
Du borde ha städat tråden för länge sedan för den handlar ju knappt alls om negerbollar längre.....Annars minnsan så städar ni trådar alt låser när den helt tappar ämnet som den är avsedd för och spårar ur
En del av de senaste tårtbilderna är på god väg att dra tråden tillbaka till trådstarten...Du borde ha städat tråden för länge sedan för den handlar ju knappt alls om negerbollar längre.....Annars minnsan så städar ni trådar alt låser när den helt tappar ämnet som den är avsedd för och spårar ur
Men kan du förstå vad mycket bättre min verklighet är?Jag ser iaf verkligheten som den ser ut, och inte hur jag vill att den ska se ut!
En del av de senaste tårtbilderna är på god väg att dra tråden tillbaka till trådstarten...
Googlar jag på Ullo får jag upp den här raringen
Du borde ha städat tråden för länge sedan för den handlar ju knappt alls om negerbollar längre.....Annars minnsan så städar ni trådar alt låser när den helt tappar ämnet som den är avsedd för och spårar ur