Hörru Glennerfjård, skärpning! Inget päjing från mig!
bara för det underbara smeknamnet kan jag tänka mig att ta betalt i choklad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörru Glennerfjård, skärpning! Inget päjing från mig!
Här får du lite bläckfiskporr i stället:
Förresten, jag noterar att du utelämnar all annan klädsel än strumpbyxor? Innebär det att det är det enda d bär?
Vad jobbar du med?
Hehehehehehehe kanske nån gång..?@Glennerfjård Jag heter ju som du, och snart hela buke, vet Mammasgård i efternamn. Så sitter jag och spelar kort med min syster och hon i sedvanlig ordning kallar mig Katla (hon tycker av någon outgrundlig anledning att jag påminner om draken, förstår inte?!) Mammasgård, och jag fnyser till och säger det första som faller mig in med snobbig röst: "Jag heter faktiskt Katla MammasFJÅRD!", och först efteråt kom jag på vad jag sa.
TROR NI att jag har fått höra det här i efterhand eller?
Pax för att starta nästa negerbolls tråd. Så skynda på nuHehehehehehehe kanske nån gång..?
Mycket nylon är det idag.
Hehehehehehehe kanske nån gång..?
Hah! Då får du höra det oftare än jag får höra enhörningen. You loose!"Nån gång" x oändligheten. Typ.
This thread is worthless without pics.
Kan vi nog ändra på.Hah! Då får du höra det oftare än jag får höra enhörningen. You loose!
Försök inte, Mammasfjård.Kan vi nog ändra på.
HAHA! Åh. Din lille kisstofs!@Glennerfjård Jag heter ju som du, och snart hela buke, vet Mammasgård i efternamn. Så sitter jag och spelar kort med min syster och hon i sedvanlig ordning kallar mig Katla (hon tycker av någon outgrundlig anledning att jag påminner om draken, förstår inte?!) Mammasgård, och jag fnyser till och säger det första som faller mig in med snobbig röst: "Jag heter faktiskt Katla MammasFJÅRD!", och först efteråt kom jag på vad jag sa.
TROR NI att jag har fått höra det här i efterhand eller?
Nja... Men det brukar gå snabbt att fixa ett på de flesta!
Hatar när det händer!Tror att hennes mailadresser är blockade på alla sajter på hela nätet.