bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här får du lite bläckfiskporr i stället:

rsgmpv4samd9nevgvjyy.jpg

Åh! Orgasm på jobbet, det har aldrig hänt förr :)

@Glennerfjård Jag heter ju som du, och snart hela buke, vet Mammasgård i efternamn. Så sitter jag och spelar kort med min syster och hon i sedvanlig ordning kallar mig Katla (hon tycker av någon outgrundlig anledning att jag påminner om draken, förstår inte?!) Mammasgård, och jag fnyser till och säger det första som faller mig in med snobbig röst: "Jag heter faktiskt Katla MammasFJÅRD!", och först efteråt kom jag på vad jag sa.

TROR NI att jag har fått höra det här i efterhand eller? :D

@Glennerfjård Jag heter ju som du, och snart hela buke, vet Mammasgård i efternamn. Så sitter jag och spelar kort med min syster och hon i sedvanlig ordning kallar mig Katla (hon tycker av någon outgrundlig anledning att jag påminner om draken, förstår inte?!) Mammasgård, och jag fnyser till och säger det första som faller mig in med snobbig röst: "Jag heter faktiskt Katla MammasFJÅRD!", och först efteråt kom jag på vad jag sa.

Hehehehehehehe kanske nån gång..? :D

Sett den nya annonsen, förresten? "Ponnyer och Island uthyres.." Någon som vill gå med, så kan vi hyra Island över sommaren? Det är ett härligt ställe sommartid, faktiskt.

HAHA! Åh. Din lille kisstofs! :love:

(Jag tänker f.ö. Också Katla om dig, men mer Katla som viskarrrrrrej i örat än Draken! )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 153
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
249
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama