Den där var ändå rätt light.
eller?
Om man kör på baby showern och inte är säker kan man alltid safe med något alla barn har:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
eller?
Eh - mear du inlägg som berör bakelser eller strumpbyxor? Det är svårt att veta vad som är topic nämligen.
eller?
Eh - mear du inlägg som berör bakelser eller strumpbyxor? Det är svårt att veta vad som är topic nämligen.
FarfarNope, den här!
Vill du verkligen att jag ska börja länka porren också?Men fy vad är det för sjuk porr du kollar på Kuktomten!?
Men GUUUUUD!
Nej!Vill du verkligen att jag ska börja länka porren också?
Jag föreslår de som rör negerbollar!Eh - mear du inlägg som berör bakelser eller strumpbyxor? Det är svårt att veta vad som är topic nämligen.
Erkänn att du blir lite sugen på smått nu, bara för att kunna chocka omgivningen med en fin tårta?
(jag saknar just nu en smiley som gråter av skratt, en sån skulle beskriva min reaktion bättre).Farfar
Hehehe you shouldn't have said thatVÄNLIGEN TÄNK PÅ ATT JAG SITTER I LANDSKAP PÅ JOBBET!
Det är väl ändå INTE MITT ANSVAR.VÄNLIGEN TÄNK PÅ ATT JAG SITTER I LANDSKAP PÅ JOBBET!