Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske.Fegis.
Jag kom på en jättebra idé. Indonesien. Där finns det en ö för alla!
I så fall undrar jag om västkusten kan vara med i matchen? Vi är ju liksom kungen i djungeln på öar. Tjörn, Orust, Marstrand. Käringön.Hisingen är väl en ö också?
Jag trodde vi skulle göra en lista på alla öar som nån haft sex på så väljer vi ut den bästa sen och åker dit?
Jag har aldrig varit på Öland men jag har haft sex. Tror det var 199...3.Har aldrig haft sex på öland
Nja, dels är det väl dubbelt så långt, och har man ingen partner med sig utan tänkte hitta en på plats, så har man nog större chans på Indonesien med närmare 240 miljoner invånare, än Polynesien med mesiga 6 miljoner.Polynesien=ännu bättre!!
Men den här var ju lite söt? Tycker Gammeln kan byta avatar till något mer litet och oskyldigt.
Såklart! Alla öar är välkomna.I så fall undrar jag om västkusten kan vara med i matchen? Vi är ju liksom kungen i djungeln på öar. Tjörn, Orust, Marstrand. Käringön.
Nja, dels är det väl dubbelt så långt, och har man ingen partner med sig utan tänkte hitta en på plats, så har man nog större chans på Indonesien med närmare 240 miljoner invånare, än Polynesien med mesiga 6 miljoner.
Tveksamt, linolja härdar dåligt @Zeli
Jag säger BILLACK. det är grejer det.
Jo, fast 13000 öar borde väl ändå räcka åt oss..?
Skulle väl vara @Trani som kan få problem då, så hon får väl vara den som avgör.
Ber om ursäkt, ska försöka bli bättre imorgon, ädlaste Honey Bunny.Alltså. Ni är sjuka. Nånstans i er fördelning av energi + tid. Jag hade bara 12 sidor att gå igenom. Vad fan håller ni på med? Jag hade räknat med minst 42 sidor. Skärpning.
@mandalaki