Hur tänkte du nu? Gammeln bor inte här?Jag fick upp detta felmeddelande på FB och kom att tänka på den här tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tänkte du nu? Gammeln bor inte här?Jag fick upp detta felmeddelande på FB och kom att tänka på den här tråden.
Därav "passerat" en dålig parameter.Hur tänkte du nu? Gammeln bor inte här?
Alltså ja, jag dör lite. Speciellt då jag tänkte fixa klipptid strax och min frisör brukar väldigt gärna vilja använda mig för att testa nya frisyrer, jag vet inte hur roligt jag tycker det är just nu.@Hedinn åh fy faan i helvete. Hockeyfrilla är sjukt fult! Men låten är... Bra.
//Hon med sjukt bra musiksmak (hrmm)
Alltså ja, jag dör lite. Speciellt då jag tänkte fixa klipptid strax och min frisör brukar väldigt gärna vilja använda mig för att testa nya frisyrer, jag vet inte hur roligt jag tycker det är just nu.
Haha kul idé! Det är nästan så jag borde göra det bara för att bjuda dem på lite skratt.Du får skriva "hockeyfrilla, nej tack!" över hela bakhuvudet så din frisör inte missar budskapet
Nice try.Jag har hockeyfrilla
Haha kul idé! Det är nästan så jag borde göra det bara för att bjuda dem på lite skratt.
Jag har ju sett bild, du har inte alls hockeyfrilla!Sorry, it's true. Lockig hockeyfrilla.
Den är nästan värre än frillan jag hade för tre år sedan när jag såg ut såhär:
Jag har ju sett bild, du har inte alls hockeyfrilla!
Alltså ja, jag dör lite. Speciellt då jag tänkte fixa klipptid strax och min frisör brukar väldigt gärna vilja använda mig för att testa nya frisyrer, jag vet inte hur roligt jag tycker det är just nu.
Haha! Tror inte det. Det närmsta jag nånsin kommit är detta och jag tror jag drar gränsen där, faktiskt:Alltså, allt klär en skönhet så go for it. Men glöm inte att visa bild sen.
Jag försöker, tyvärr, visualisera hur jag skulle se ut i hockeyfrilla. Hur ska jag kunna sova nu? Oh, the horror...
Men oj, tack så mycket!Holy crap on a cracker vad snygg du är! :förälskadsmiley: och vilken snygg frisyr. Tänk om mitt hår ville bete sig så. Eller bete sig överhuvudtaget. @Hedinn
Var är @Mammas ?