Oh snap, såg det för sent! Du kan få en kolsvart bild som bevis på att jag ligger i mitt nedsläckta sovrum?Bildbevis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh snap, såg det för sent! Du kan få en kolsvart bild som bevis på att jag ligger i mitt nedsläckta sovrum?Bildbevis?
Worst. Lie. Evvah.Oh snap, såg det för sent! Du kan få en kolsvart bild som bevis på att jag ligger i mitt nedsläckta sovrum?
Men oj, tack så mycket!
Det var några år sen det såg ut sådär nu, dock. Föreslog nån frisyr inspirerad av det för nåt år sen eller så, för min frisyr, men blev rådd att avstå för att det i dåläget "kunde uppfattas lite för mycket som en hockeyfrilla" så att eh... Ja, jag tror ju inte att det är nåt jag får höra den här gången i alla fall.
Kan ju dock tillägga att mitt hårs beteende inte direkt kommer gratis, tyvärr...
Worst. Lie. Evvah.
Nejdå, det var sist vi sågs. "Javisst, jag kom."
Bra ide!
Jag funderar på om det inte kunde vara kul att dra in @Lillelorden i notisträsket, hon lär ju sova några timmar till och kan behöva en trevlig överraskning när hon vaknar, tror ni inte?
Äh, det har väl Glennerlård redan? Inget nytt under solen där, liksom.
Äh, det har väl Glennerlård redan? Inget nytt under solen där, liksom.
Jobba? Istället för att tagga Lady af Glennerlård?! Hur prioriterar du egentligen?Japp. Ser inte ut som om vi andra hinner tagga Lårrrden för vi jobbar. Eller så är vi... gör vi... eh... Äh.
Jobba eller tagga, det är det enda som gäller!
Det har nog att göra med bristen på strumpbyxor.
Nu tänker jag t ex prioritera lunch framför att tagga @Lillelorden.
Jag får be om ursäkt @Killaloe och @Hedinn. Men mat trumfar taggar!
Okej då, mat kan jag gå med på står över taggar. Men inte jobb!Det har nog att göra med bristen på strumpbyxor.
Nu tänker jag t ex prioritera lunch framför att tagga @Lillelorden.
Jag får be om ursäkt @Killaloe och @Hedinn. Men mat trumfar taggar!
Lille Lård, Lille Lård, Lille, söte, LååååårdenHmm, vi hade ju kunnat fråga henne om hon är här. @Lillelorden var är du???