bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå hår så klippte jag mig häromveckan, och nu när ni börjat tjata om hockeyfrilla kom jag på att frisören ville spara lite i nacken.... Normalt sett har jag rätt kort i nacken och en eller båda sidorna, och långt mitt uppepå, men hon ville alltså spara i nacken. Eftersom mitt nackhår enbart består av virvlar fick hon klippa det kort ändå, men det är ju lite hockeyfrillaktigt. Och jag fattade det inte ens!!!

Apropå hår så klippte jag mig häromveckan, och nu när ni börjat tjata om hockeyfrilla kom jag på att frisören ville spara lite i nacken.... Normalt sett har jag rätt kort i nacken och en eller båda sidorna, och långt mitt uppepå, men hon ville alltså spara i nacken. Eftersom mitt nackhår enbart består av virvlar fick hon klippa det kort ändå, men det är ju lite hockeyfrillaktigt. Och jag fattade det inte ens!!!

Frisören tänkte väl typ "hockey/rollerderby same shit different names" och menade på att du borde ha en hockeyfrilla eftersom du åker (rull)skridskor :p

@Mammas Vad innebär att lägga lökar? Jag har en känsla av att det inte handlade om att bädda ned dem under täcket och sjunga vaggvisor..?

Nej, ett stort tippat bord framför där det ligger mängder och åter mängder med lök. Sedan står en på ena sidan, fyller lådor med jord, skickar på ett band åt sidan, står ett gäng folk nedanför bordet och placerar ner löken i rader i lårdorna, skickar vidare där det fylls på med mer jord och vattnas innan de ställs undan.... Tulpanerna är inte så farliga, men hyorna kliiiar som sagt.

Jag fick precis en förfrågan om jag ville ta hem ett "pandalamm". Ett flasklamm som ser ut som en panda. Som står på en gård där alla får och lamm ska slaktas till hösten, men de vill inte slakta Pandan för att den är så tam.

Och mitt hjärta sliter i mig! Visst måste jag ha ett får till? Eller hur?

Jag fick precis en förfrågan om jag ville ta hem ett "pandalamm". Ett flasklamm som ser ut som en panda. Som står på en gård där alla får och lamm ska slaktas till hösten, men de vill inte slakta Pandan för att den är så tam.

Och mitt hjärta sliter i mig! Visst måste jag ha ett får till? Eller hur?
Klart du måste!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 153
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
249
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama