Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu förstår jag inte. Du anser alltså att jag borde ha kollat på listan även nedanför min egen plats? Vad vore syftet med det, menar du?
Nu tycker jag inte att du ska straffa oss som är lite bättre än du. Det är ju något vi inte kan hjälpa, förstår du väl?Vafan jag är på plats nr 15 på gilla-listan. Förväntade mig att vara i topp tio, minst. Jag kommer härmed att bli oerhört restriktiv med mina gillanden, för att kollektivt bestraffa er alla.
Det inlägget hade fått ett gilla om inte min kollektiva bestraffning hade trätt i kraft redan.Håller dock med om att Tranan borde ligga på topp tio.
Det tycker jag dock är lite elakt av dig.Det inlägget hade fått ett gilla om inte min kollektiva bestraffning hade trätt i kraft redan.
Varför finns det ingen lista över flest taggningar?
Lord Lilleskutt
Vafan jag är på plats nr 15 på gilla-listan. Förväntade mig att vara i topp tio, minst. Jag kommer härmed att bli oerhört restriktiv med mina gillanden, för att kollektivt bestraffa er alla.
Det inlägget hade fått ett gilla om inte min kollektiva bestraffning hade trätt i kraft redan.
Varför finns det ingen lista över flest taggningar?
Lord Lilleskutt
Ja man ser ju direkt att det är samma person, även om hon har lagt på sig lite i vuxen ålder:
Har ni saknat mig? @Lillelorden ?
Ja man ser ju direkt att det är samma person, även om hon har lagt på sig lite i vuxen ålder:
Bilden är från förra årets utdelningsceremoni för Leninorden.
Klart vi har! @LillelordenHar ni saknat mig? @Lillelorden ?