Bilden är från förra årets utdelningsceremoni för Leninorden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bilden är från förra årets utdelningsceremoni för Leninorden.
Ja. Jag nätmobbarSkrattar du år leninordens utseende?!
@Killaloe ah men försök få oss att gå på att du inte satt och väntade på atthyan skulle skriva, för att sedan skriva sådär och få oss att tro på ett sammanträffande. Jag går inte på det. Du @Lillelorden ?
Åh, jag har jobbat och inte kunnat hänga med er. Fattar ni vad jag har saknat er?
Jobbet har inte alls fattat grejen med fittofsar och nylon.
Ja jag vet, men jag får så mkt pengar till fittofsar att jag inte har råd att sluta :/Vilket dåligt jobb du har!
Ta dit glädjespridaren så kommer de nog att förstå hela grejen med fittofsar och strumpbyxor
Ja jag vet, men jag får så mkt pengar till fittofsar att jag inte har råd att sluta :/
Smart tänkt!
Jag vill näthata! Hur gör man?
Jag vill näthata! Hur gör man?
Men börjar med att skriva ett otrevlig inlägg, riktat till vem man vill. Till alla, för bästa och bredaste effekt.Jag vill näthata! Hur gör man?
Tramsig är det bästa hatordet du kommer på? Ojojoj, du har mycket att lära... Har du ingen tonåring i närheten?Asså guuuuud vad ni är tramsiga! (Kan man säga tramsig och näthata?) ni tar allt på så sjuuukt stort allvar. det är ju bara ett jävla internetforum!
Ot. älskade @narcissashamsterrestinpeace
Leninordern
Tramsig är det bästa hatordet du kommer på? Ojojoj, du har mycket att lära... Har du ingen tonåring i närheten?
Nu tror jag att du börjar närma dig mobbingstadiet. Du har alltså en bit kvar för att nå näthatande, men det tar sig!Rumpa rumpa rumpa på dig du!