bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Schpannien. Ska till Alhambra mm, vi har en liten BUNGALOW nära Puerto Banus en vecka. Ska bli redlös på dålig sangria och vara ett dåligt föredöme för andra tänkte jag, iförd mina caprileggings from hell.
Låter heeeelt okej! Jag vill också utomlands. Men tror jag får vänta till sommaren. :(

Schpannien. Ska till Alhambra mm, vi har en liten BUNGALOW nära Puerto Banus en vecka. Ska bli redlös på dålig sangria och vara ett dåligt föredöme för andra tänkte jag, iförd mina caprileggings from hell.

Har du med dig BARNET? I så fall tycker jag du ska se över din stavning så BARNET får en korrekt språklig utveckling.

Det andra däremot, det låter som den perfekta BARNSEMESTERN! :D

Har du med dig BARNET? I så fall tycker jag du ska se över din stavning så BARNET får en korrekt språklig utveckling.

Det andra däremot, det låter som den perfekta BARNSEMESTERN! :D
Hon tränar på stavningen hon kommer använda efter x antal sangrior.

(Vad i helvete är Shangri-La som min panda vill skriva istället för sangrior?!)

Jag brukar köpa på mig ett lager BARNtröjor på mässor, dör har de massor med indianer och vargar, för de är perfekta som magtröjor!

Man kanske kan köpa en fleece eller offerkofta och klippa av? Skulle Hyan försöka klämma sig ner i BARNtröja skulle hon få akut syrebrist. Men vem skulle sakna MIG??:(
Tänk inte på mig och mina känslor, de är så små så små.

Hon tränar på stavningen hon kommer använda efter x antal sangrior.

(Vad i helvete är Shangri-La som min panda vill skriva istället för sangrior?!)

Hotell.

Eller

Shangri-La är den fiktiva, paradisartade plats som förekommer i James Hiltons roman Bortom horisonten (Lost Horizon), som utkom 1933. Platsen anges ligga i en djup dalgång någonstans bland bergen i Tibet och människorna som bor där åldras endast obetydligt. Historien om det mytiska Shangri-La baseras på Shambhala, en buddhistisk mytisk stad.[källa behövs] Myten om Shangri-La har varit en förebild till många andra utopiska, fiktiva samhällen, exempelvis "Trala-la" i Kalle Ankas värld.

Sedan 2001 finns en ort vid namn Shangri-la också i verkligheten. Då bytte orten Zhongdian officiellt namn till "Shangri-la". Huvudorten Zhongdian hade då länge varit ett mycket populärt turistmål, och kommunen vann rätten i strid med åtminstone en annan kommun i samma provins.

Hotell.

Eller

Shangri-La är den fiktiva, paradisartade plats som förekommer i James Hiltons roman Bortom horisonten (Lost Horizon), som utkom 1933. Platsen anges ligga i en djup dalgång någonstans bland bergen i Tibet och människorna som bor där åldras endast obetydligt. Historien om det mytiska Shangri-La baseras på Shambhala, en buddhistisk mytisk stad.[källa behövs] Myten om Shangri-La har varit en förebild till många andra utopiska, fiktiva samhällen, exempelvis "Trala-la" i Kalle Ankas värld.

Sedan 2001 finns en ort vid namn Shangri-la också i verkligheten. Då bytte orten Zhongdian officiellt namn till "Shangri-la". Huvudorten Zhongdian hade då länge varit ett mycket populärt turistmål, och kommunen vann rätten i strid med åtminstone en annan kommun i samma provins.

Mäh, härma mig, bara gör det!

Man kanske kan köpa en fleece eller offerkofta och klippa av? Skulle Hyan försöka klämma sig ner i BARNtröja skulle hon få akut syrebrist. Men vem skulle sakna MIG??:(
Tänk inte på mig och mina känslor, de är så små så små.

Det handlar om prioriteringar! Jag tycker BARNtröjor accentuerar mina axlar på ett fint sätt när de spricker i sömmarna.

Men jag skulle aldrig klippa i en Offerkofta! Tänk om den går sönder och blir oanvändbar :( Kör på fleece istället, så behöver du iaf inte frysa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 153
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
249
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama