Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ska vi verkligen bidra till @mandalakis beroende sådär? Eller handlar det om att hon måste nå absoluta botten för att komma till insikt? Jag är väl bekant med beroenden men inte med hur man tar sig ur dem.Vill du ha hjälp med taggningen @mandalaki?
Typ @Mammas måste sluta titta på porr utan dig samt ge dig videodokumenterade redogörelser för hennes sexuella eskapader med andra, annars tar du sönder alla hennes strumpbyxor. Låter väl rimligt? Man måste ställa lite krav i en relation vet du.
Men ska vi verkligen bidra till @mandalakis beroende sådär? Eller handlar det om att hon måste nå absoluta botten för att komma till insikt? Jag är väl bekant med beroenden men inte med hur man tar sig ur dem.
Nu förstår jag inte? En person som är beroende av något mår ju dåligt utan det den är beroende av. Då är väl det snällaste man kan göra att assistera, så personen aldrig behöver vara utan sitt beroende?Men ska vi verkligen bidra till @mandalakis beroende sådär? Eller handlar det om att hon måste nå absoluta botten för att komma till insikt? Jag är väl bekant med beroenden men inte med hur man tar sig ur dem.
Är det vad hon håller på med?!Dina försök att få @Hedinn att dumpa mig bara för att du ska kunna få mig för dig själv är patetiska. Jag är inte den som är den, skicka mig en bild på dig i dina strumpbyxor så ska vi nog kunna komma fram till en deal som gör oss alla... tillfredställda.
Tycker du att jag behöver det?
Jag tror att huvudsaken är att hacka kontot @mandalaki har för att sedan ställa in så hon får e-post-meddelande vid varje notis. Det uppskattar hon nog!Men ska vi verkligen bidra till @mandalakis beroende sådär? Eller handlar det om att hon måste nå absoluta botten för att komma till insikt? Jag är väl bekant med beroenden men inte med hur man tar sig ur dem.
Du såg väl hur beslagtagande hon var om min kropp när ni diskuterade det förut i tråden? Det är uppenbart kära @mandalaki nej jag menar @HedinnÄr det vad hon håller på med?!
Hjälp, jag är verkligen urkass på det här med relationer.
Men ska vi verkligen bidra till @mandalakis beroende sådär? Eller handlar det om att hon måste nå absoluta botten för att komma till insikt? Jag är väl bekant med beroenden men inte med hur man tar sig ur dem.
Men shit det är ju uppenbart nu när DU säger det!Nu förstår jag inte? En person som är beroende av något mår ju dåligt utan det den är beroende av. Då är väl det snällaste man kan göra att assistera, så personen aldrig behöver vara utan sitt beroende?
@mandalaki
WTF kallar du mig för spermahink!? kuktomteHur gjorde du för att få in koden till taggenn sådär, för att kunna lägga på s:et på slutet? Eller har du memorerat @mandalakis nummer?
Frågan är ju om man kan lägga in vad som helst i texten om man använder siffrorna? spermahink
Edit - japp det kunde man.
Jag jobbar! Iförd strumpbyxor. Får återkomma ikväll, ni är ju nästan självgående nu
WTF kallar du mig för spermahink!? kuktomte
Nu förväxlar du mig med en blyg viol. Jag kan lägga upp en bild här i tråden!Dina försök att få @Hedinn att dumpa mig bara för att du ska kunna få mig för dig själv är patetiska. Jag är inte den som är den, skicka mig en bild på dig i dina strumpbyxor så ska vi nog kunna komma fram till en deal som gör oss alla... tillfredställda.