bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu förväxlar du mig med en blyg viol. Jag kan lägga upp en bild här i tråden!

older-woman-dressed-in-fish-net-not-good-taste-465x800.png

Röda funkar alltid som sagt!

Ser bra ut! Ville du ligga eller? :D

Alltså, jag blir galen. Varje gång jag ser tråden "vet era anhöriga.." Läser jag "vet era enhörningar.."

Stabilt, verkligen stabilt. Det borde ju finnas bättre djur att tänka på, menar jag.

Jag funderar på om det är enhörningar som flyttat in ovanpå. Det dundrar så i taket att de borde ha hovar. Möjligtvis att de kan vara en korsning mellan enhörningar och Bläckfiskar, så det är enhörningar med åtta ben så de kan dundra extra mycket.

Jag funderar på om det är enhörningar som flyttat in ovanpå. Det dundrar så i taket att de borde ha hovar. Möjligtvis att de kan vara en korsning mellan enhörningar och Bläckfiskar, så det är enhörningar med åtta ben så de kan dundra extra mycket.

Personligen tänker jag på andra hovbeklädda skapelser, men det kanske bara är jag?

[IMG]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR0oOmStETdly3tLRiR6Qc6YthPm63en287FIOBdYjTm7j9y0m-[/IMG]

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 153
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
249
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama