bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spelar ingen roll för ni mår så jävla dåligt av negerbollar ändå även om negerbollar fortfarande finns så länge som världen existerar

Fast det beror ju helt på hur många chokladbollar man äter och hur stora de är. Personligen mår jag ganska dåligt efter bara ett par stycken, men det beror nog mer på att jag har diabetes än själva bollen.

Spelar ingen roll för ni mår så jävla dåligt av negerbollar ändå även om negerbollar fortfarande finns så länge som världen existerar
De finns inte i min värld. De är bara dårars desperata försök att behålla sina skygglappar på och deras navelsträng in under den sten där de känner sig tryggast. Kan man inte hantera rosa enhörningsstrumpbyxor så kan man inte.

Och energi! Det kan vi lägga på att stoppa strumpbyxor med. Hyacint har ett par med hål i tån!

Alltså, jag vill inte vara en tråkfia men jag tycker verkligen att folks tår är alldeles för privata! Så jag vill helst inte röra något som tår har kommit i kontakt med..

Dessutom, om @Hyacinth lagar sina strumpbyxor vid tån så kommer hennes tåtofsar inte att synas :(

Nu skriver jag negerboll

Jag personligen kan ju tycka att det låter ganska äckligt att hålla på att äta svarta bollar, fast det kanske kommer med åldern? Eller är det kanske en delikatess i Göteborg?
alfons1a.jpg

Alltså, jag vill inte vara en tråkfia men jag tycker verkligen att folks tår är alldeles för privata! Så jag vill helst inte röra något som tår har kommit i kontakt med..

Dessutom, om @Hyacinth lagar sina strumpbyxor vid tån så kommer hennes tåtofsar inte att synas :(
Alltså, @Hyacinth får väl lära sig fläta tofsen som alla andra gör. Nu menar jag inte att förståndiga människor med rätt på stryktipset i pannan behöver flätas till, utan mer andra då.

Förlåt, jag glömde tagga @mandalaki sist.

Jag känner mig mest glad nu över att min hanhund har rosa bollar, men den dagen han kastreras kanske jag ska skicka dem till dig @Gammeln, färgen innanför är ju trots allt densamma oavsett bollens färg?

Kan skicka dem förpackade i ett par läckra strumpbyxor bara för dig!

Fast det beror ju helt på hur många chokladbollar man äter och hur stora de är. Personligen mår jag ganska dåligt efter bara ett par stycken, men det beror nog mer på att jag har diabetes än själva bollen.
Jag har sett en-kilos chokladbollar i en butik. Det räcker nog med en för att må redigt dåligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 153
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
249
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama