Nope, det måste vara negerbollar om det ska räknas eftersom det var den dagen
Jag hade inte strumpbyxor på mig, tyvärr. Hade jeans hela dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope, det måste vara negerbollar om det ska räknas eftersom det var den dagen
Vi hade strumpbyxor på oss!Nope, det måste vara negerbollar om det ska räknas eftersom det var den dagen
Jag åt 2 negerbollarJag hade inte strumpbyxor på mig, tyvärr. Hade jeans hela dagen.
Aha, så det var därför ni inte fick äta negerbollarVi hade strumpbyxor på oss!
Jag åt 2 negerbollar
Jag åt 2 negerbollar
Inga. jag åt 2 negerbollarDet är totalt irrelevant. Frågan är hur många strumpbyxor du hade på dig?!
. Det var 2 negerbollar jag åtOch strumpbyxorna då?
Förlåt. Det ska inte upprepas.
Jag gjorde det igen?!!
. Det var 2 negerbollar jag åt
Ät en negerboll
Därför ska du sköja ner med en negerbollJa strumpbyxor kan nog bli lite torrt och trådigt att tugga i sig...
"...like an underwater unicorn they've got a kickass facial horn they are the Jedi of the sea..."Är du säker på att det inte var en sån här du såg?
Jävligt tveksamt. Du kan hålla till godo med att knulla din @Mammas.Låter okej! Kanske jag kan få låna kroppen nån gång när du är borta?
Nej. Behöver nog lite fler strumpbyxor för att må bra. Så om du köper de där enhörningsleggingsen till mig mår jag nog snart bättre? Vad gör du inte för din påve?Mår du verkligen bra?!
Trani, ser du min avatar? Vem tror du har första tjing?Jävligt tveksamt. Du kan hålla till godo med att knulla din @Mammas.
http://www.hittarecept.se/s/negerbollar.htmlAntar att du är från Göteborg eftersom du anser att man ska "sköja" ner strumpbyxor med negerbollar (chokladbollar SAOLs anm.) jag ser faktiskt inte det roliga...