Boende i Höganäs

millus

Trådstartare
Jag letar febrilt efter min försvunna Månsa! Samma dag som hon försvann så flyttade min granne till Höganäs, jag är rädd att hon kommit med i flyttbilen. Om det är någon här som bor i Höganäs så pm; a mig!

//millus- ledsen

Sv: Boende i Höganäs

Kan du inte ringa till djursjukhusen / klinikerna runt höganäs och be dem sätta upp efterlysning i väntrummen?

Joo, det har jag! Men tyvärr är han typen som inte bryr sig så värst mycket:devil:

//millus=(

Men ring och erbjud hittelön, så kanske även han bryr sig? Din fina kisse måste ju bara komma tillrätta igen.
*håller tummarna*

Liknande trådar

Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 539
Senast: G-uldlock
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 585
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 594
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar