Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I och för sig blir man väl bekant med fenomenet innan man fyller år så man hinner säga till om man inte vill vara med, men... bara.. nej. Jag får rysningar, så engagerad arbetsmiljö vill jag inte ha. Tänk om man inte hinner med och så finns ens namn klistrat över hela median i matsalen!
Med det sagt är jag glad om det funkar hos er.
Det är såklart hemskt olika hur man vill ha det. Jag skulle inte trivas i den sortens miljö, jag vill komma in, jobba och gå hem utan bök och stök... och absolut utan uppmärksammande inför trehundra personer.Vår arbetsmiljö är väldigt engagerad generellt, och vi har stark gemenskap och en generellt väldigt låg personalomsättning. Men det passar ju så klart inte alla
Man lär uppmärksamma det redan när man är hos oss på intervju, så det ska nog finnas tid att säga ifrån om det.
En vanlig ojämn födelsedag bara ett grattis från de som kommer ihåg, vid jämna har det blivit restaurang med arbetslaget. Företaget uppvaktar vid 50, 25 års anställning och pension.När ni fyller år får ni gratulationer av jobbet då då?
Har en jobbig hjärnspöke jag vill ha en verklighets check på
Vi har en policy i att uppmärksamma 40, 50 och 60 med en liten gåva från företaget, annars är det upp till den som fyller år att bjuda kollegor på fika om hen vill.När ni fyller år får ni gratulationer av jobbet då då?
Har en jobbig hjärnspöke jag vill ha en verklighets check på
Där jag är nu så vid jämna år. Tror jag bara varit på ett ställe som det inte har en betald ledig dag på sin 50 års dag enligt kollektivavtalet.
DET är märkligt eller rättare sagt sjukt dåligt. Just 50 är ju tradition att fira.
Betald ledighet vid 50? Aldrig hört talas om.Där jag är nu så vid jämna år. Tror jag bara varit på ett ställe som det inte har en betald ledig dag på sin 50 års dag enligt kollektivavtalet.