Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä. Hur ska de veta när jag fyller år?När ni fyller år får ni gratulationer av jobbet då då?
Har en jobbig hjärnspöke jag vill ha en verklighets check på
Hos oss håller chefen koll, tror hen lägger in allas födelsedagar i sin kalenderNä. Hur ska de veta när jag fyller år?
Chefen har väl ditt personnummer?Nä. Hur ska de veta när jag fyller år?
Teoretiskt kan kanske chefen ta reda på det, antar jag? Men då fick de nog begära ut anställningskontrakt eller liknande. Har aldrig haft en chef som gjort det, dock.Chefen har väl ditt personnummer?
Jag fyllde 50, och fick inte ens en E-post. det var en månad efter chefen fick reda på att jag var trans.Gratulationer såsom i grattis på födelsedag får jag av min chef och kollegorna i min grupp. Vi har alla skrivit in i vår gemensamma Outlook kalender som gruppen har tillgång till när vi fyller år. Vi är 7 st, ink min chef, i min grupp. Övriga kollegor har inte koll men gratulerar såklart om dom hör att man fyller år.
Fyller man 50 år så arrangerar jobbet ett firande bestående av tårtor, mousserande, alkoholfri skumpa samt ger en present.
DET är märkligt eller rättare sagt sjukt dåligt. Just 50 är ju tradition att fira.Jag fyllde 50, och fick inte ens en E-post. det var en månad efter chefen fick reda på att jag var trans.
Vet du hur det sett ut när övriga fyllt jämt?Jag fyllde 50, och fick inte ens en E-post. det var en månad efter chefen fick reda på att jag var trans.
det har fått mig att känna mig lite oönskad.DET är märkligt eller rättare sagt sjukt dåligt. Just 50 är ju tradition att fira.
Inte på detta företag men alla andra har det varit torta eller något.Vet du hur det sett ut när övriga fyllt jämt?
Men brukar ni fira födelsedagar på jobbet då? Är ju inte alla arbetsplatser där man gör det. Jag har två arbetsplatser, på den ena så brukar man få tårta när man fyller 50 om nån vet om att man fyller, på den andra uppmärksammas inte födelsedagar alls, för någon.Jag fyllde 50, och fick inte ens en E-post. det var en månad efter chefen fick reda på att jag var trans.
Det tror jag det. Försök skita i den där vidrigt inskränkte idioten. Jag vet att det är svårt men försök vira in dig i vårt stöd.det har fått mig att känna mig lite oönskad.
Jag vet inte, men vill bara ha en bild av hur det brukar se ut. vet bara att just 40 och 50 har firats på alla andra platser jag har varit på.Men brukar ni fira födelsedagar på jobbet då? Är ju inte alla arbetsplatser där man gör det. Jag har två arbetsplatser, på den ena så brukar man få tårta när man fyller 50 om nån vet om att man fyller, på den andra uppmärksammas inte födelsedagar alls, för någon.