Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nu man börjar analysera. Pratade jag för mycket om mig själv? Jag kan göra de om jag blir nervös. Verkade jag ointresserad av honom? Haha. Så knäpp man är.
Det är nu man börjar analysera. Pratade jag för mycket om mig själv? Jag kan göra de om jag blir nervös. Verkade jag ointresserad av honom? Haha. Så knäpp man är.
Sluta! Du var dig själv och det var det enda rätta. Du kan inte ändra på någonting alls av de som har hänt! Välj aktivt bort de tankarna!Det är nu man börjar analysera. Pratade jag för mycket om mig själv? Jag kan göra de om jag blir nervös. Verkade jag ointresserad av honom? Haha. Så knäpp man är.
Tar bort. Lycka till ts.Det är nu man börjar analysera. Pratade jag för mycket om mig själv? Jag kan göra de om jag blir nervös. Verkade jag ointresserad av honom? Haha. Så knäpp man är.
Testa att vara helt sval nästa gång låt honom jaga dig.
Många behöver det i början för att fatta ett intresse.
Jag vet att jag kommer få skrattgubbar och elaka kommentarer om mig själv nu men jag skriver detta enbart till dig ts.
Nästa gång du träffar en dejt prova att ligga lågt och vara helt passiv det väcker ibland intresse och det är steg ett.
Man måste inte alltid "vara sig själv " precis I början.
Orkar inte diskutera vill bara ge ts råd utifrån verkligheten.Eller så är man sig själv i en utsträckning man är bekväm med och skippar att ”spela spelet”?
Jag vet att jag kommer få skrattgubbar och elaka kommentarer om mig själv nu men jag skriver detta enbart till dig ts.
Nästa gång du träffar en dejt prova att ligga lågt och vara helt passiv det väcker ibland intresse och det är steg ett.
Men vad tänker du att de här inlägget ska
Ok tvärtom för mig och många andra.Gud, en sval och ointresserad kille som inte visade vem han var hade jag funnit sjukt ointressant.
För att du själv gillar att jaga??Ok tvärtom för mig och många andra.
Aha, den gamla "kvinnan är villebrådet och mannen är jägaren" taktiken. Den har nog varit på utdöende ett tag nu tror jag. De män som nappar på den också, lyckligtvis.Testa att vara helt sval nästa gång låt honom jaga dig.
Det är såklart valfritt att diskutera, men gör man inlägg så är det klart att folk kanske svarar på detOrkar inte diskutera vill bara ge ts råd utifrån verkligheten.
Så ser verkligheten ut många blir mer intresserade av det som är svårare att få än det som serveras på silverfat.
Vi hade hela tiden saker att prata om på promenaden, vi skattade och han berätta att hans hund brukade fälla honom för han springer vid benen och just där och då snubblar jag över hans hund, sen drack vi kaffe på vägen och han skrattade åt mig när min hund började gnälla när jag stod i kön som han höll. Sen blev hans hund rastlös och jag frågade om vi skulle gå hemåt. Jag babblade på om vad jag hade jobbat med innan att jag bott utomlands osv. Sen frågade jag hur gammal han var, och vi pratade om 30 års kris , att han drömde om att skaffa en alpacka och getter i framtiden. Sen skrattade vi åt att vi hade samma dåliga lokalsinne då vi båda inte visste vägen tillbaka i skogen. Så ja jag har svårt att se vad som gick tokigt. Då jag har en tendens att prata om ex och gamla ragg men där knep jag ihop och vi pratade ingenting om gamla förhållande osv utan vi snackade mycket om hundar och hur folk beter sig i olika forum speciellt i hans hunds ras. Sen skildes vi åt han gick nästan hela vägen hem mot mig och jag kramade honom och sa jag hade lite bråttom sen gick han hemåt. Så ja. Jag har svårt att se att det har något med pratet att göra. Sen när jag fick höra av min kollega att hans ex var lång och smal. Så tänkte jag gud han kanske tyckte jag hade tjocka ben för när vi var ute så såg han bara min överkropp haha.Gud, en sval och ointresserad kille som inte visade vem han var hade jag funnit sjukt ointressant.
Vi hade hela tiden saker att prata om på promenaden, vi skattade och han berätta att hans hund brukade fälla honom för han springer vid benen och just där och då snubblar jag över hans hund, sen drack vi kaffe på vägen och han skrattade åt mig när min hund började gnälla när jag stod i kön som han höll. Sen blev hans hund rastlös och jag frågade om vi skulle gå hemåt. Jag babblade på om vad jag hade jobbat med innan att jag bott utomlands osv. Sen frågade jag hur gammal han var, och vi pratade om 30 års kris , att han drömde om att skaffa en alpacka och getter i framtiden. Sen skrattade vi åt att vi hade samma dåliga lokalsinne då vi båda inte visste vägen tillbaka i skogen. Så ja jag har svårt att se vad som gick tokigt. Då jag har en tendens att prata om ex och gamla ragg men där knep jag ihop och vi pratade ingenting om gamla förhållande osv utan vi snackade mycket om hundar och hur folk beter sig i olika forum speciellt i hans hunds ras. Sen skildes vi åt han gick nästan hela vägen hem mot mig och jag kramade honom och sa jag hade lite bråttom sen gick han hemåt. Så ja. Jag har svårt att se att det har något med pratet att göra. Sen när jag fick höra av min kollega att hans ex var lång och smal. Så tänkte jag gud han kanske tyckte jag hade tjocka ben för när vi var ute så såg han bara min överkropp haha.
Vi hade hela tiden saker att prata om på promenaden, vi skattade och han berätta att hans hund brukade fälla honom för han springer vid benen och just där och då snubblar jag över hans hund, sen drack vi kaffe på vägen och han skrattade åt mig när min hund började gnälla när jag stod i kön som han höll. Sen blev hans hund rastlös och jag frågade om vi skulle gå hemåt. Jag babblade på om vad jag hade jobbat med innan att jag bott utomlands osv. Sen frågade jag hur gammal han var, och vi pratade om 30 års kris , att han drömde om att skaffa en alpacka och getter i framtiden. Sen skrattade vi åt att vi hade samma dåliga lokalsinne då vi båda inte visste vägen tillbaka i skogen. Så ja jag har svårt att se vad som gick tokigt. Då jag har en tendens att prata om ex och gamla ragg men där knep jag ihop och vi pratade ingenting om gamla förhållande osv utan vi snackade mycket om hundar och hur folk beter sig i olika forum speciellt i hans hunds ras. Sen skildes vi åt han gick nästan hela vägen hem mot mig och jag kramade honom och sa jag hade lite bråttom sen gick han hemåt. Så ja. Jag har svårt att se att det har något med pratet att göra. Sen när jag fick höra av min kollega att hans ex var lång och smal. Så tänkte jag gud han kanske tyckte jag hade tjocka ben för när vi var ute så såg han bara min överkropp haha.