Har tagit paus från dejtade och tog bort min tinder för jag kände jag föll för fel killar och mådde dåligt i en period. Åkte till stan i fredags kväll och var ute och åt med en kompis. Uppmärksammade att en kille tittade på mig ganska mycket jag. Jag blir nervös vid ögonkontakt och tittade bort. När grabbgänget ska gå så kommer han fram och säger att han känner igen mig men han kan inte placera mig. Vi snackar lite sen viskar han om jag vill ta hans nr. Han såg bra ut och var min typ av kille. Jag skrev senare på kvällen och då var han hemma med sina hundar. Då jag också har hund så prata vi mycket om de. Han föreslog en promenad i helgen. Vi skulle setts i lördags men jag var iväg så jag föreslog söndag. Vi träffades och gick en promenad i ca 2 h innan jag skulle iväg med en kompis. Jag tyckte allt bara flöt på Vi hade massor att prata om hela tiden. Och jag är så attraherad av honom..
Ca en timme efter promenaden skrev jag ett sms, tack för promenaden och att han skulle ha en fortsatt bra dag. Han svara direkt tack själv, desamma.
Sen har jag inte hört något. Visst de har bara gått ett dygn. Men jag i min osäkerhet nojar alltid att han kanske inte är intresserad.. Vill han ses igen? Ska jag vänta några dagar på att han kanske hör av sig eller ska jag skriva?
Ca en timme efter promenaden skrev jag ett sms, tack för promenaden och att han skulle ha en fortsatt bra dag. Han svara direkt tack själv, desamma.
Sen har jag inte hört något. Visst de har bara gått ett dygn. Men jag i min osäkerhet nojar alltid att han kanske inte är intresserad.. Vill han ses igen? Ska jag vänta några dagar på att han kanske hör av sig eller ska jag skriva?