Blandras syskon :)

MadicDomino

Trådstartare
Vill se lite bilder på era blandras syskon! Helst från samma profil ;)!

17960044.jpg

Tv. Lilla syster Mini som är ett år yngre och vår hund chico :)

Ser man nån likhet :D?

Mvh
Emma

Sv: Blandras syskon :)

Nu tänker jag sticka ut lite.... Hur tänkte ni när ni köpte dom?
Man kan skylla allt vad man kan på ppfödarna men till syvendes och sist så är det väl upp till köparna!
SÅ! Nu säger jag det: Det är INTE uppfödarna JAG är ute efter!
Det är KÖPARNA som gör uppfödarnas uppgift möjlig, som jag skyller på!!

Senast ändrad av en moderator:

De båda har inte röda ögon vanligt viss :angel:!

Ja de är en blandning mellan dem och lite till :)!

Mvh
Emma

Vi köpte Chico pgr han var lite av en problem hund, kissade i sängar och så, köpte vi inte han skulle han avlivas pgr de orkade inte med det mer + en till hund. :(! Vi köpte han och han fick fasta ruttiner sedan har han aldrig gjort det hos oss :love:.. Han är underbar men lite specielt utsende runt rump området :angel:.

Syran kommer från en kull senare, vet inte varför kusinerna köpte henne men hon är verkligen charmig :)!

Är annars inte så försjust i blandras avel, kanske mellan två raser med sedan räcker det. Därför vi också skall kastrera chico nu också för vi vill inte forsätta lägga till någon ras eller låta valpar få fel med höfterna. Och att födda upp blandrashundar för skoj och inte redan har köpare är ett farligt spel!

Mvh
Emma

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 040
Senast: MML
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 431
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
943
Senast: Rumpnissen
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 610
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka