Hm gillade först men kom på att jag inte gillade att du gjorde dig illa... Bra med mer läsning, dåligt med skador!
Inspirerard av barnuppfostrantråden väljer jag att gilla: det var säkert jättebra för
@Ninnurur att få sig en smäll!
@Mammas mfl (borde gå att skapa listor på forumet!
): Vad gäller Eragon ser jag inga problem att läsa 100 sidor, men hoppas det är OK att kanske läsa lite i förväg också...
Får dessutom erkänna mig inspirerad av någon (
@Killaloe kanske?) som uttryckte ogillande för Eragon, blev genast enormt nyfiken!
När det gäller KJ så lät den intressant (... eller, tja... den lät snarare som ett intressant
ämne i ärlighetens namn: jag har en passionerad avsky för "true story", biografier, etc. Plus att historiska settings verkligen inte är någon favorit. Men personen verkade spännande och ämnet (heja kvinnor!
) likaså, plus att det säkert vore nyttigt för mig att läsa något mindre skräpigt än vad jag för det mesta ägnar mig åt nu för tiden...
), men den fanns inte på biblioteket och jag... Äh, dags att vara ärlig: har inte ansträngt mig längre än så.
Kanske hoppar jag på den senare. (Men förmodligen inte... För jag är karaktärssvag... Minst sagt...
)
Man ska avsluta på nåt positivt: YAY, Eragon!
(Läste för övrigt ut senaste Mercy-boken idag, och den var bra tyckte jag! Och Sandman Slim #2, som jag "måste" ge ännu ett strålande citat ifrån: "No wonder Sherlock Holmes did all that coke. Math is hard."
)