Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ingen läsplatta
Och efter M&P insåg jag att datorn är inget bra alternativ för mig...
Lägger in blurben:
"The world is not the way it was. The dead have risen, and the living are under attack. The powerful Church of Real Truth, in charge since the government fell, has sworn to reimburse citizens being harassed by the deceased. Enter Chess Putnam, a fully tattooed witch and freewheeling ghost hunter. She’s got a real talent for banishing the wicked dead. But Chess is keeping a dark secret: She owes a lot of money to a murderous drug lord named Bump, who wants immediate payback in the form of a dangerous job that involves black magic, human sacrifice, a nefarious demonic creature, and enough wicked energy to wipe out a city of souls. Toss in lust for a rival gang leader and a dangerous attraction to Bump’s ruthless enforcer, and Chess begins to wonder if the rush is really worth it. Hell, yeah."
Men som sagt, det som fick mig att älska de här böckerna är hur författaren beskriver hennes känslor, det är helt suveränt! Även om ni inte gillar genren överlag är det helt klart värt att läsa den.
Jag gillar inte att gråta pga böcker (livet är tungt nog ändå, typ), så om vi ska läsa den så kräver jag att "Bump" i alla diskussioner istället ska heta "".
Sådeså.
Åh, sugigt. Nej, datorn är inte trevlig att läsa på. Telefon funkar bättre än dator, men läsplatta är ju helt klart suveränt.
Ah, ja den om Australien (minns inte vad den hette, The Lost Continent?) var ju i och för sig rätt så genialisk. Men annars är jag faktiskt inte superförtjust i Rincewind fastän jag har läst en himla massa fantasy - mina favoriter är Döden och trollkarlarna på universitetet (särskilt Ärkekanslern ).The Colour of Magic kan faktiskt tänkas vara en bok som tjänar rätt bra på att man läst en del fantasy ändå (mtp temat antihjältar osv)... Men senare böcker om Rincewind är helt enkelt strålande! I alla fall för en evolutionsnörd som dessutom tillbringat förbryllad/irriterad tid i Australien!
@Blacksmithfarm Du kan läsa mobi på kindleappen, den är gratis. Du fick filen av mig va, då fanns den som mobi där. Då spelar scrollen ingen roll, du byter ju sida genom en klicka, du scrollar inte.
@Blacksmithfarm Fixat!
Ja, jag tycker att det är suveränt verkligen, det har revolutionerat mitt läsande.
Det fungeradeHmm, om du laddar ner filen till telefonen, och sedan väljer att öppna den, kan du då inte välja vilket program du får öppna den med? Så får jag i min telefon iaf.
Smutt!
Ja, gör man bara rätt så fungerar det ju
Edit: Bwahaha! Såg att @Sasse satt Unholy Ghosts som to-read på GR, nu slipper hon inte undan!
Jäkla stalker
Det var alla dina quotes på tumblr som fick mig att vilja läsa
Ah, ja den om Australien (minns inte vad den hette, The Lost Continent?) var ju i och för sig rätt så genialisk. Men annars är jag faktiskt inte superförtjust i Rincewind fastän jag har läst en himla massa fantasy - mina favoriter är Döden och trollkarlarna på universitetet (särskilt Ärkekanslern ).