Säg inte det har de stenar på rea såJag tror jag ger upp hoppet om att kunna köpa en toalettstol till rea-pris också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säg inte det har de stenar på rea såJag tror jag ger upp hoppet om att kunna köpa en toalettstol till rea-pris också
Menar inte att jag ska köpa reflexvästar begagnat, utan mer.. typiska saker som är bra att köpa begagnat, som vissa teknikprylar, möbler osvReflexväst finns billigt och bra på lexv änsförsäkringars kontor att köpa just nu. Reflexer är färskvara varje säsong, det ska man inte köps begagnat!
Var det i USA?Jag har handlat pa EN Black Friday och lovade mig sjalv "Never again"! Det var nog 20 ar sedan eller sa ... ingen "nat handel" fanns det och jag akte till narmaste kop center. Jag har nog aldrig sett sa mycket folk pa ett stalle, koerna var helt hysteriskt langa ... Jag tittade mig omkring och akte hem igen. Sonerna skrattar fortfarande at det da de varnade mig innan jag akte att det inte alls var vart modan
MEN kan man sta i ko lange, fast det ju inte alls ar sa illa nu nar butiker inte har bara en dag langre, och man kan handla pa cyber Monday ocksa.