Barbabelle
Trådstartare
Vad ska man köpa i år på black friday?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingenting?
Finns inte behovet utan black friday finns det nog inte då heller.
Ursäkta tråkigt svar men jag är så less på all konsumtionshets. Vi har en kllmatkris att hantera, vore trevligt om ALLA bidrog med det de kan. Att undvika shopping bara för att det är "billigt" (ekonomiskt, inte på något annat sätt) borde vara en liten uppoffring.
Mvh Häxan Surtant
Varför skulle inte behovet finnas bara för att man väntar till BF? Vi behöver ett nytt dörrlås, men väntar några dagar för att se om det blir billigare på BF. Förra året köpte vi element till halva priset, dessa hade vi verkligen stort behov av.Ingenting?
Finns inte behovet utan black friday finns det nog inte då heller.
Ursäkta tråkigt svar men jag är så less på all konsumtionshets. Vi har en kllmatkris att hantera, vore trevligt om ALLA bidrog med det de kan. Att undvika shopping bara för att det är "billigt" (ekonomiskt, inte på något annat sätt) borde vara en liten uppoffring.
Mvh Häxan Surtant
Jag kommer nog inte köpa någonting. Jag pluggar just nu och min ekonomi är begränsad. Hade jag behövt något specifikt så hade jag jag nog letat erbjudande men just nu är det skönt att låta bli.Vad ska man köpa i år på black friday?
Det kan ju vara så att man behöver köpa saker, och väntar till Black Friday för att se om samma sak säljs för bättre pris? Men i övrigt håller jag givetvis med dig.
Jag tror att @farin vände sig emot TS inledande fråga "Vad ska man köpa på Black Friday i år?". Det tolkar åtminstone jag som att TS inte har något egentligt behov, utan hon vill ha tips på saker som hon kan köpa mest för köpandets skull. Det känns för mig väldigt onödigt och får mig att slå bakut på samma sätt som @farin.Varför skulle inte behovet finnas bara för att man väntar till BF? Vi behöver ett nytt dörrlås, men väntar några dagar för att se om det blir billigare på BF. Förra året köpte vi element till halva priset, dessa hade vi verkligen stort behov av.
Tänkte typ samma. Ska man fynda är det bra att ha koll på prisnivåer ett bra tag före rean...Med tanke på nivån av prissättningsfusk (skensänkningar där priserna höjts perioden innan rean
Jag tror att @farin vände sig emot TS inledande fråga "Vad ska man köpa på Black Friday i år?". Det tolkar åtminstone jag som att TS inte har något egentligt behov, utan hon vill ha tips på saker som hon kan köpa mest för köpandets skull. Det känns för mig väldigt onödigt och får mig att slå bakut på samma sätt som @farin.