Black Fredag

Gammeln

Trådstartare
Kommer ni att tokshoppa då? Vad och för hur mycket osv. Blir det julklappar eller blir det som vanlig hysteri O_o

Jag kommer säkert inte att impulsshoppa något, men jag har ändå planer på att köpa en iPad så skulle något erbjudande dyka upp imorgon så visst, då slår jag säkert till - men det är väl inte så vanligt att Appleprodukter hamnar på rea.

Jag har funderat på att titta efter en jacka, men vi får se. Inget jättebehov egentligen, mer än att jag vill ha en ny. :)

Jag har lite saker som behöver shoppas, tex kängor och en ny vinterjacka. Med lite tur kommer något av det jag spanat in att vara på rea och i så fall köper jag det imorgon. Skulle någon djuraffär ha riktigt bra pris på hundgodis så köper jag kanske sådant också, det går alltid åt här hemma.

Jag ska jobba 14-20:30 i butik som har BF-erbjudanden så att jag kommer inte orka att handla bland hysteriska kunder.

Har tänkt köpa en liten tv till sovrummet ganska så länge å tänker slå till nu om jag ser ett bra erbjudande. I övrigt tänker jag inte shoppa ngt extra.

Kommer ni att tokshoppa då? Vad och för hur mycket osv. Blir det julklappar eller blir det som vanlig hysteri O_o
Black "Friday" har redan varit flera dagar i vissa butiker o.s.v....jävla påhitt.
Men det finns en bok jag ändå tänkt kolla efter så det vore ju praktiskt om den finns någonstans där påhittet tillämpas och därmed ger rabatt.

Jag behöver köpa lite grejer till hästen, så kommer det något fint erbjudande kanske jag köper en rosa reflexbrösta och benreflexer, en ny longerlina, svarta senskydd och lite annat smått och gott.

Hittar jag några fina julklappar kan jag tänka mig att fynda sådana också. Det är alltid roligare att handla på rea än till ordinarie priser.

Black "Friday" har redan varit flera dagar i vissa butiker o.s.v....jävla påhitt.
Men det finns en bok jag ändå tänkt kolla efter så det vore ju praktiskt om den finns någonstans där påhittet tillämpas och därmed ger rabatt.
Haha, ja vissa affärer kör ju med "black week" istället... Skrattretande. Kan inte låta bli att tänka på hur fullproppat det kommer vara i gallerior och större shoppingområden imorgon. Ska jag handla så blir det på nätet!

Ska köpa godis :sneaky: Behöver inget annat. Eller jag behöver inte godis heller, men vill ha
ea8e166c-7e9a-4617-b457-847e4cdecc74
seyFiu4.jpg

Jag är redan klar med mina julklappar för i år, bara secret santa som fattas. Lite sur över att tidigare i veckan ha beställt hamburgerpressar till mammas kommande födelsedag för 99 kr/st när de nu reas ut för 19 kr/st men vad gör man...

Har däremot haft span ett bra tag på Nintendo 3DS och skulle vilja testa spela Pokémon "som vanligt" nu när jag ändå fastnat för Pokémon Go, och har efter lite spelvideos på youtube bestämt mig för att ge det en chans. Sååå nu har jag beställt en billig korallrosa 3DS, Pokémon Sun, och så blev det nåt Yoshi-spel mest för det låg priset och Donkey Kong som verkade för kul för att kunna motstå. Det får bli en tidig julklapp till mig själv helt enkelt.

Ska till stadens köpcenter under förmiddagen och hoppas att det inte är alltför mycket folk då jag lovat syrran att köpa små fejkgranar till hennes pepparkakshus när jag ändå är där. Själv ska jag bara ha kattmat, tyvärr till normalpris.

Köpt lite på matsmart och 4 meter tyg (köp 4 m betala för 3). Annars blir det nog inte så mycket. I min egen webbutik har jag ingen black nånting rea. Vi får se om jag har det nästa år.

Har ni blivit lurade nu ang pris o rabatter när ni shoppar :up:. Det kanske är bättre att shoppa nästa vecka :angel:

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 350
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 186
Senast: Cattis_E
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka