Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
så kan det säkert vara, men du kan lita på mig när jag säger att så inte är fallet!En häst gör inte bara det utan vidare utan det finns en orsak oftast och en kan vara att tyglarna är så korta att den i rent försvar biter fast.
jag begär inte mycket av henne innan hon börjat jobba ordentligt, och vi vet mer än väl att hon orkar med jobbet. bettet är det heller inget fel på vad vi kan märka, men om det här visar sig vara ett bestående problem så kommer det säkerligen provas med andra.Elller att den inte orkar det du begär, eller bettet är fel eller en rad andra skäl.
andra personer lyckas alldeles ypperligt med att hålla sig till frågan, men jag märker att andra har svårt för det! däremot så är ju problemet löst för mig för den här gången, vi får se i nästa vecka när jag rider igen om det återkommit efter en vecka med andra ryttare...Tror inte du kan få bra svar om det bara handlar om att få bort bita fast.