Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle valt en grön.Letar ny bil. Minst lika svårt som att byta telefon. Finns två miljarder olika varianter att välja på och jag har ingen aning om vad jag vill ha..
Eller gul så man kan köra gul bil hela tiden...Jag skulle valt en grön.
Jag med, men min man säger att jag inte får gå på bara färgenJag skulle valt en grön.
Dumpa!!!Jag med, men min man säger att jag inte får gå på bara färgen
Inte grön!Jag med, men min man säger att jag inte får gå på bara färgen
Jag hade grön bil 04-12 funkade superbra..Inte grön!
Har haft 2 gröna bilar i mitt liv och den första kraschade jag med och den andra började brinna. Bara en knapp på instrumentbrädan men läskigt ändå
Det kanske bara är mig de gröna bilarna inte tycker om?Jag hade grön bil 04-12 funkade superbra..
Håller med, min enda gröna bil (en Ford) slog av servostyrningen lagom till alla rondeller så man fick köra gympass för att komma helskinnad ut ur dem.Inte grön!
Har haft 2 gröna bilar i mitt liv och den första kraschade jag med och den andra började brinna. Bara en knapp på instrumentbrädan men läskigt ändå
Se det bara som lite träning den tänkte på dig.Håller med, min enda gröna bil (en Ford) slog av servostyrningen lagom till alla rondeller så man fick köra gympass för att komma helskinnad ut ur dem.
Nä! Grönt är skönt, gult är fultEller gul så man kan köra gul bil hela tiden...
Jag skulle en gång ha köpt en guldtonad bil, men den var redan såld när jag skulle slå till, så det fick bli en grå istället. Den har fungerat alldeles utmärktJag skulle valt en grön.
Har dryftat samma med kollegor. Olackad grundfärg ser det ut som och ännu har jag inte träffat någon som tyckt det är en bra färg på en bil.Bilfärgsdiskussionen fick mig att komma på en orimlig sak jag faktiskt stör mig på. Gråa bilar. Alltså, sån där ej-metallic-tråk-grå (se bild). Det verkar vara en jättepoppis färg på nya, egentligen snygga bilar, som mest troligts inskaffats som nya. Det är nästan provocerande. Varför väljer man exakt just den färgen, när vilken som helst annan färg hade varit sååå mycket snyggare?
Förlåt på förhand till er som gillar och har bilar i denna färg, men jag tycker de slår världsrekord i tråkighet. (Vit eller svart går bra, dock. )
Visa bifogad fil 127502
Om det dessutom är en sådan ny bil som kör utan lysen så vore det hjälpsamt för andra trafikanter om själva bilen hade annan färg än morgondimma och blöt asfalt.Har dryftat samma med kollegor. Olackad grundfärg ser det ut som och ännu har jag inte träffat någon som tyckt det är en bra färg på en bil.
Andrahandsvärde ner 20% ?
(Det finns de som har viss aversion mot min fina Samoa Orange-pärla också )
Håller med. Kallar dem "cementbilar"....Bilfärgsdiskussionen fick mig att komma på en orimlig sak jag faktiskt stör mig på. Gråa bilar. Alltså, sån där ej-metallic-tråk-grå (se bild). Det verkar vara en jättepoppis färg på nya, egentligen snygga bilar, som mest troligts inskaffats som nya. Det är nästan provocerande. Varför väljer man exakt just den färgen, när vilken som helst annan färg hade varit sååå mycket snyggare?
Förlåt på förhand till er som gillar och har bilar i denna färg, men jag tycker de slår världsrekord i tråkighet. (Vit eller svart går bra, dock. )
Visa bifogad fil 127502
Jag har hört att det ökar andrahandsvärdetHar dryftat samma med kollegor. Olackad grundfärg ser det ut som och ännu har jag inte träffat någon som tyckt det är en bra färg på en bil.
Andrahandsvärde ner 20% ?
(Det finns de som har viss aversion mot min fina Samoa Orange-pärla också )
Jag tänkte mest att sådär 15 av 15 jag pratat med har dissat färgen, lite olika stenhårt. Men jag kanske befinner mig i en bubbla som inte gillar grundlacks-grått på bilar.Jag har hört att det ökar andrahandsvärdet
Samma sak som att alla lägenheter är sterilt vita vid försäljning
Jag tycker den är sjukt snygg! Hade lätt köpt en bil i den färgenBilfärgsdiskussionen fick mig att komma på en orimlig sak jag faktiskt stör mig på. Gråa bilar. Alltså, sån där ej-metallic-tråk-grå (se bild). Det verkar vara en jättepoppis färg på nya, egentligen snygga bilar, som mest troligts inskaffats som nya. Det är nästan provocerande. Varför väljer man exakt just den färgen, när vilken som helst annan färg hade varit sååå mycket snyggare?
Visa bifogad fil 127502