Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Helt sjukt fin!
Kan man få beställa en kopia? :D :grin:

Hon är jätte fin :d! Får man fråga vad det är för träns, jag gillade nosgrimman:)

Tränset är från perfect sit of Sweden!
Nät jag fått in lite pengar ska jag också köpa ett sånt, älskar nackstyckena på dom tränsen! :)

Underbara flickor!

Fjärilsviol är nog bland det vackraste jag sett på länge:love:

Grattis hon ser jättefin ut exteriört! Men nu till det intressanta, har du någon video på henne så att man får se hur hon rör sig istället för bara en massa bilder?

tjatar vidare med alla andra: Hon är en dröm.

Trots att jag sett ridbilder och "vet" att hon blir dressyrprinsessa, så tycker jag att hon i fronten ser ut att kunna hoppa också. tycker hon det är kul? (Tänk om hon hoppar lika bra som hon verkar röra sig, snacka om kvalitets-sto!)

Grattis till en otroligt fin häst! jag brukar ju kunna bräcka många i "årgångstrådarna" med mina galoppörer, eftersom de är så långt framme jämfört med många andra. men jag tror inte att någon av våra bräcker "Violen" (Hos mig heter hon så...när jag visar bilder du postar för min syster osv)

Du har ju INGEN ful häst alls och jag blev glad när jag fick Frida-bilder igen :love:

Så fina flickor allihopa, men Fjärilsviol är ju något alldeles extra :love:

Ska hon åka tillbaka till C inför treårs eller ska ni visa själva?
Såg löshoppningsfilmen också på henne för några veckor sedan, det såg också väldigt trevligt ut!

kl

Första ridpasset avklarat idag!
Han var snäll att sitta upp på men när vi började röra oss så kändes det hur spänd och osäker han var, reagerade på allt -tex att tygeln rörde sig på halsen... Men vi smög omkring lite och så blev det bättre och bättre. I traven smög vi ett par varv också och fick ett par stopp när han blev osäker men efter hand slappnade han av såpass att jag kunde börja driva och då blev han mer säker när han kände att jag "var där".
Känslan var iallafall positiv, jättekänslig och trevlig häst som kommer bli sååå fin :laugh::love:

kollage_52b206fb2a6b22ae9cafe00d.jpg

han ser jättetrevlig ut. :) känns traven bra? (ser ut som det kan finnas en del där :P )

Det finns mycket där ja, han ska bara få lite mer snurr på bakbenen och använda det han har ;)

Så fin är hon! (eller ja alla dina ston!)

Undrar vad det är för träns du har på dem? snygga och ser smart designade ut :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: Lady_S
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 412
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
72 456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat