Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
FengurLaugar;
Knappt så att jag känner igen mig själv men ja, lite längtar jag faktiskt efter snö. Mysig bild!
Victovie;
Vad fin hon är
dressyrteamet:
Vad han har växt och biffat till sig. Nu ser han inte så liten ut längre.
*KL*
I helgen har vi äntligen varit iväg på dressyrträning för första gången på lääänge. Alldeles underbart kul var det. Han var så duktig min fina Det har lätt varit värt alla månader med skritt och långsam igångsättning för att få komma hit.
Här kommer vi med lite ridhuskvalitets-bilder igen!
Donnan var inte helt på samma inriktning som mig och tränaren för dagen (arbete i lugnt tempo på volt), det både blåste och lät utanför ridhuset så större delen av passet hade vi svårt nog att trava utan att piloten skulle få en bulldozer i händerna! haha
Och vi rider tyvärr fortfarande i den hemska bomlösa ljumskkrossaren, hoppas verkligen att vi hittar ny sadel snarast möjligt..
När ett ton häst ramlar iväg med all balans i bettet så kan jag lova att man snabbt blir varse..
Ännu bättre kvalitet, haha, men jag är så larvigt stolt över att hon börjar orka hålla ihop sig i galoppen!!
Lite klappar var hon självklart värd efteråt, det blir svettigt nu när vinterpälsen nalkas!
Trädgård & Växter
Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.