Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon hade eld i röven idag hon var så laddad att hon inte ens hade tid att äta sin lunch ute utan fick gå in för att få ro att äta. Ridpasset gick i ungefär samma stil....
Du ser helt rätt Hon har skadats som föl och högersidan av nosryggen är intryckt från ögat och en bit ner -det är därför hon ser ut som hon gör på huvudbilden här nedan
Hon ser fantastiskt fin ut (inte helt olik vår ena ) förstår att det känns kul att äntligen få lov att sitta där uppe på ryggen! Ska bli kul att följa er!
Idag har vi varit lite busiga, hästen och jag.
Egentligen skulle vi tränat dressyr i ridhuset, men det har ju varit så fantastiskt väder... Sååå vi struntade helt enkelt i det och red ut barbacka i skogen och njöt av solen ist.
Min 5-åring igår, sista tävlingen för i år och nytt personbästa i LB:1 på 67.931% och en vit rosett med hem Totalt gjort fyra dressyrtävlingar varav tre i år på procenten i ordning 63, 65 och 67, det går framåt
Och så smyger jag med en bild som jag köpt från Equipe idag, där han är i sitt rätta element
passar på att skriva här också hon är makalöst fin!
verkligen roligt för er!
KL.
För lite mer en två veckor sedan blev min 2½ åring akut sjuk, så nu finns han inte mer.
Jag har därför "bara" en häst hemma nu och går och funderar på att låna någon yngre ridbar förmåga, och min stallägare råkar ha en fin 4åring till salu sedan en tid, som inte hittat rätt köpare ännu. Denna häst råkar även ha samma far som min åring.. vilket sammanträffande hmm
Leker med tanken ännu men vi får väl se vad framtiden ger
här är iaf min 1½åring
...och en äldre bild på 4åringen (min bild och även jag som rider)
Trädgård & Växter
Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
Hästmänniskan Ponnysar är ofta fräscha långt upp i åldern och är eftertraktade även då på ett annat sätt än storhästar. 50-80 skulle jag säga att du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.