Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Ååååh! Fina, härliga, ursnygga O´Mally
Ja, din blomma är till och med läcker när han skiter :D :love:

Häftig! Som hon rör sig! :d

Gabby_Ossi: Vilken härlig färg han har!!

Här kommer några nya bilder på Blomman från helgen. Iofs uppställda bilder, men han är ju dressyrhäst iaf. Vi hade alldeles underbart väder hela den gångna helgen!

DSC_0060-1.jpg

Tack! Är så nöjd med henne just nu.
Om du har vägarna förbi närheten får du gärna sitta på henne, skulle vara så häftigt att se henne under en kunnig ryttare. Har ju aldrig sett henne riden, bara suttit på henne själv.

Din kille är bara sjukt läcker!! :love:

*kl*
Bjuder på lite longeringsbilder av min pålle (som Cili visat ridbilder på tidigare). Wille är 22 år gammal (*90) e. Martini - Colombo och tillhör Bellafamiljen :)
Tyvärr så blev de bilderna där han går bäst i sämst ljus, men ni får stå ut ändå ;)

DSC_0022.jpg

DSC_0026.jpg

Och så ett porträtt, bara för att :love:
DSC_0006.jpg

Kan ju slänga in min senaste ridbild på honom också. Från tisdagens katastrofpass :angel:

Här övar vi på "alla ben i marken", vilket är en ny variant av den välkända galoppen.
dscn0211.jpg

Tror han har någon inbyggd radar för när en kamera är med, då går det inte alls lika bra som annars.

Måste bara berätta en kul grej.

Häromdagen skulle det komma en ny häst till min arbetsplats (jag jobbar inte med hästarna på gården). Killen som jobbar i stallet kom in och var lyrisk över denna supervackra häst. Han berättade att det var en "big pony" very beautiful (han är polack).

Tänkte inte mer på det men idag när jag skulle in på lunchen och hör hovklapper och tittar ut genom fönstret blev jag minst sagt förvånad, det var Blomman som skrittade förbi !

Tack! Ja han har härlig "Spirit-färg", som min syster säger :D

Och Blomman är ju helt fantastiskt vacker :love:
Fy vad taskigt av dig att lägga ut bilder precis efter mig, allt annat bleknar ju i jämförelse :angel:

Kom på att jag aldrig lade ut bilderna på 4-åringen från Breeders (fälttävlan) här förut!

DSC00119.jpg

DSC00120.jpg

DSC00152.jpg

DSC00164.jpg

DSC00207.jpg

DSC00231.jpg

DSC00257.jpg

DSC00291.jpg

DSC00256.jpg

DSC00259.jpg

Livet är orättvist :p

Ungefär som att lägga in ridbilder precis före Lancet :D

jo det är sant ;) men nån får ju offra sig om inte trådarna ska dö :p

*kl*

Juno idag:). Han har vilat nu i två veckor och ska väl igång igen efter jul, om vi har snö tillräckligt så det går att rida.
version-9f6eb3452881d91b6820b77d17c504ce

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
31
· Visningar
1 761
Senast: ameo
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 219
Svar
2 001
· Visningar
98 588
Senast: pepp
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve