Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl
Kan bjuda på två kassa bilder, tagna i ett mörkt ridhus därav kvalitén.
Från dagens km kval i dressyr på ridskolan, dock inget superresultat eller så.
Men trodde det skulle gå sämre än vad det gjorde och "bensinen" tog slut när vi red programmet.
Här kommer några bilder på Herr Rosa Han hade vilat tre dar så han hade funderingar på om jag skulle få mig en flygtur ist Så stundvis så blev han alldeles för hög, släppte stödet och laddade som fan som ni kanske ser.
mooi;
Åh gud vad söt han är när han ligger ner alldeles full av torv.
Han ser så nöjd ut
hjarterdam;
Det såg ut som en något laddad kille. Hihi. Min skulle aldrig hålla sig med alla fyra hovar på jorden med en hund som busade omkring oss om han vore så där laddad
Ett par bilder på min fina från hagen efter dagens ridtur:
Jag har ridit lite dressyr på pensionären idag.
började med att ta en tur i skogen, han var pigg och framåt.
Sen när jag red in i hagen för att trimma lite... då bara dog han!
Dessa lata valackar
Men jag fick igång eländet och sen blev han riktigt trevlig istället
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.