Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilken tuff!
Den där känslan att man ibland kan få sig en åktur känner jag igen, som tur är är min socka betydligt mindre än din
Skulle nog få svindel om jag satte mig på en storhäst nu..
Jo, det gick knappt att trava men han hade helt andra planer Han har blivit upp mot 170 nu som 6åring.. han var 160 som när jag köpte honom som 4åring. Det blev lite surprise när jag såg hur mkt han vuxit nu i sommar..
Ja fick rida ett sto i stallet som är 167 cm med en EMORM trav med mkt swung. Det var hur jobbigt som helst att försöka rida ihop henne.
På 5 minuter rann det svett påryggen och jag flåsade som aldrig förr haha OMG vad läskig trav och galopp hahhahahah.
Kan inte fatta att jag för bara 6 år sedan satt och red runt på sånna där bjässar och vad fort man glömmer
Blev så "inspirerad" av alla fina höstbilder som var ett par sidor bak, men har tyvärr ingen som kan fota där jag har mina ridhästar... Så jag fick gå ut och ta i hagen på min bebis som har "höstbete" där hemma istället
Här kommer några nya bilder på Blomman från helgen. Iofs uppställda bilder, men han är ju dressyrhäst iaf. Vi hade alldeles underbart väder hela den gångna helgen!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.